וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה לאריאל הרוש, רן קדוש ייעדר כשבועיים

3.1.2021 / 18:06

מצוקת שוערים אצל האדומים מהכרמל, שוער ניטרה הסלובקית הבטיח תשובה עד סוף השבוע. אחרי שהוציאו "נקודה שכולה לב ואופי": בקבוצה מחמיאים לממן ומודים לכץ

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 3:3/ספורט 1

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי התיקו 3:3 אמש (שבת) עם בית"ר ירושלים. בחיפה חששו מאוד מהמשחק לאור רשימת הנעדרים הארוכה מהסגל של חיים סילבס, שהתארכה כבר בפתיחת המשחק כשרן קדוש נמצא והשוער השלישו עמית סואירי עלה לשחק.

על אף הנסיבות המקלות ולמרות שנקלעה לפיגור 3:1, האדומים ידעו לחזור למשחק ויצאו עם נקודה. "אין ספק שזו נקודה שכולה לב ואופי. להגיע עם כל כך הרבה בעיות ולחזור מפיגור כזה, זה לא דבר של מה בכך. מגיע שאפו ענק לכל השחקנים", אמרו במועדון.

חנן ממן הפועל חיפה. דני מרון
היה שווה לפתוח את הכיס. הפועל חיפה חוגגת עם חנן ממן/דני מרון

עיקרי הדברים

  • הפועל חיפה מרוצה מהתיקו הדרמטי נגד בית"ר: "נקודה שכל כולה לב ואופי"
  • חנן ממן שהצטיין עם צמד סחט מחמאות. בקבוצה הודו ליואב כץ שהחתים אותו
  • במועדון קיבלו תיאבון: נבדקת האפשרות להחתים חלוץ ושחקן הגנה נוסף
  • רן קדוש צפוי להיעדר כשבועיים, נעשתה פנייה לאריאל הרוש

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו ב-3:3 מרתק

לכתבה המלאה

בחיפה החמיאו כמובן לכובש הצמד חנן ממן שממשיך בכושר הנהדר שלו. "מגיע ליואב כץ הרבה קרדיט", החמיאו במועדון לבעלים, "זה לא היה ברור מאליו שאחרי כל הרכש שהגיע, הוא יסכים להחתים גם את ממן ואת ברסקי. היום זה ברור לכולם שזה שדרג אותנו בצורה משמעותית".

בחיפה מקווים שלקראת משחק אמצע השבוע יחזרו חלק מהנעדרים לפעילות, אבל במקביל מתכוננים לאפשרות ששוב ייאלצו להסתדר ללא שחקנים רבים במשחק מחרתיים נגד עירוני קרית שמונה. במועדון גם מבינים שבמציאות הנוכחית אולי צריך להעמיק אפילו יותר את הסגל ולהתחזק בחלון ינואר בחלוץ ואולי אף בשחקן הגנה נוסף.

רן קדוש שוער הפועל חיפה. דני מרון
יחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים. רן קדוש/דני מרון

במועדון המתינו לתוצאות הבדיקה של רן קדוש, בסיומה התברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים ועל פי ההערכות הוא צפוי לחזור לפעילות תוך שבועיים. קדוש יחמיץ את משחקי הליגה מול עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב, וכן את בני יהודה בגביע.

לאור העובדה כי גם יסמין בוריץ' פצוע מאז משחק הידידות של נבחרת בוסניה לפני כחודשיים ומתקשה להתאושש, נעשתה כבר פנייה לאריאל הרוש. שוער נבחרת ישראל חתם לפני כחודש וחצי בקבוצת ניטרה הסלובקית, אבל לא פסל חזרה לארץ והבטיח להחזיר תשובה עד סוף השבוע. בינתיים סואירי הצעיר אמור לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully