וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "המטרה היא להגיע לחצי השני של העונה עם חצי הרכב חדש"

3.1.2021 / 8:11

גיבוי מלא לקלינגר אחרי התיקו נגד כפר סבא, שחקנים: "אם לא נדע לשמור על 0:1, לא ננצח". בואטנג צפוי להיות כשיר לאשדוד

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 3:3/ספורט 1

בהפועל תל אביב מחכים כמעט בכל שבוע למשחק הבא על מנת לצאת לדרך חדשה, אך זה לא קורה. אתמול הגיעה ההזדמנות לתקן אחרי התבוסה בדרבי, אבל האדומים איבדו יתרון ונפרדו ב-1:1 מהפועל כפר סבא. להבדיל ממשחקים קודמים, הפעם הגיבוי לניר קלינגר נשמע מכל הבעלים והוא נתן סוג של שקט חרף המצב הקשה.

במועדון הבהירו כי מלבד לידור כהן ודן איינבינדר שכבר חתמו, יצורפו לפחות שני שחקנים נוספים, אם כי זה צפוי לקרות רק בהמשך חלון ההעברות, אחרי ששחקנים ישוחררו מהקבוצות שלהם. על הכוונת נמצאים בן ביטון וניק בלקמן ממכבי תל אביב, שלומי אזולאי מאסטרה ג'ורג'יו ואולי שחקנים שבית"ר ירושלים המידרדרת תחליט לסיים את ההתקשרות איתם. "המטרה היא שלחצי השני של העונה חצי מההרכב יהיה שונה", אמרו במועדון, "לא רק בגלל שצריך לשדרג, אלא גם כדי להוריד לחץ ולהביא שחקנים חדשים לסיטואציה".

האדומים עדיין מפנטזים על בן שהר, אך בשלב זה השחקן ממשיך באפואל ניקוסיה והמועדון לא יוכל לשאת בשכרו ללא השתתפות הקפריסאים, כך שאם יקרה משהו, זה יהיה רק לקראת סיום חלון ההעברות. המועדון הגיש לנס ציונה הצעה כספית עבור אופק ביטון, אך כרגע ישנם פערים בין הצדדים.

למרות האופטימיות בנוגע לצירוף שחקנים, בהפועל תל אביב צריכים לזכור שייקח זמן עד שהם ייכנסו לכושר - מלבד העובדה שהם יכולים להצטרף רשמית רק החל מה-10 בינואר.

דן איינבינדר (מימין) עם לידור כהן שחקני הפועל תל אביב החדשים. אריאל שלום, אריאל שלום
בהפועל תל אביב מקווים שהם לא יהיו שני השחקנים היחידים שמצטרפים. איינבינדר וכהן אתמול/אריאל שלום, אריאל שלום

ביום שלישי האדומים ייצאו למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד מהצמרת. עמונאל בואטנג התלונן על רגישות בשריר בסיום, אך אמור להיות כשיר למשחק. במועדון חוששים מהתפשטות נוספת של נגיף הקורונה ואתמול רז שלמה ועומרי אלטמן נשלחו להיבדק אחרי שלא הרגישו טוב, כמו גם הדובר ארז נעמן.

שחקנים בקבוצה היו מתוסכלים מאוד בסיום המשחק אתמול. סיאנדה קולו זרק לאוויר: "זה משחק שהיינו צריכים לקחת. עם כל הבעיות שלנו, אנחנו יותר טובים מהמצב הזה". שחקנים נוספים הסכימו עם הדרום אפריקאי ואמרו: "עד עכשיו אמרו שאין גולים. חזרנו להבקיע, אבל צריך לדעת גם לשמור על היתרון כי לא נהפוך לקבוצה שמבקיעה בצרורות. אם לא נשמור על 0:1 לא ננצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully