וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תנסה לשחרר את אוטין בו מתעניינת אחי נצרת, כיאל מחזיק בסעיף יציאה לחו"ל

1.1.2021 / 10:04

בקבוצה מעוניינים לשחרר את המגן השמאלי המושאל ממכבי חיפה. מספר קבוצות מאיחוד האמירויות עוקבות אחר הקשר שחזר העונה לישראל ומחזיק בסעיף יציאה גם לכמה קבוצות בליגת העל

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

בני סכנין מעוניינת לשחרר את איקוום אוטין וזאת לאחר שהמגן השמאלי המושאל ממכבי חיפה לא הצליח להשתלב בקבוצה. בסכנין מחויבים לשלם את שכרו של המגן עד לסוף העונה ובמכבי חיפה לא ייקחו חלק בשכר אם יעבור לקבוצה אחרת שתהיה מוכנה לשלם פחות ממה שמרוויח המגן בסכנין. לפני כמה שבועות גיששו בהפועל עפולה אצל המגן אך בשלב זה ירדו מהאופציה לצרפו כאשר מי שמעוניינת בשירותיו כעת היא אחי נצרת מהליגה הלאומית. בסכנין יבהירו לאוטין שהוא רשאי למצוא קבוצה ואם אכן ימצא כזו שתעמוד בשכרו הוא צפוי לעזוב.

במועדון מקווים לצרף את ארנסט מאבוקה אלא שישנם לא מעט קשיים. ראשית, בין בני סכנין למכבי חיפה שורר נתק וזאת על רקע החוב שבקבוצה נדרשים לשלם לירוקים על עטאא ג'אבר. בנוסף, הקבוצה של ברק בכר לא תשחרר את מאבוקה עד שתסגור עם מגן חדש, כשאנדראה ג'ראלדש הוא המועמד המוביל. בסכנין במקביל מחפשים גם מגן שמאלי כאשר לא מעט שמות עלו על הפרק.

בירם כיאל שחקן בני סכנין. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
מבוקש באמירויות. כיאל/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

בעניין אחר, לפני כמה חודשים ביצעו במועדון את אחת ההחתמות הגדולות בתולדותיהם כשהפתיעו את כולם וצירפו את בירם כיאל שחזר לישראל אחרי קריירה מפוארת מעבר לים. כעת נודע לוואלה! ספורט שהשחקן מחזיק בסעיף שחרור עם תג מחיר קבוע מראש לקבוצות מחו"ל וכן לכמה קבוצות בישראל. גורמים המעורבים בליגה באיחוד האמירויות טוענים שמספר קבוצות מקומיות עוקבות אחר הקשר ואף עשויות לפנות רשמית בקרוב כדי לנסות ולצרפו, כשגם חלק מהקבוצות הגדולות בארץ שוקלות לפנות אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully