וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה ראשונית בהפועל ירושלים: הפציעה של תמיר בלאט איננה חמורה

בבירה מקווים כי הרכז לא יושבת לתקופה ממושכת, אחרי שנפגע בברכו נגד מכבי תל אביב. עוז בלייזר: "זה מעכיר את שמחת הניצחון". ג'אמיל ווילסון: "מיהרתי מדי בזריקות, וזה לא מה שאני אמור לעשות"

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

דווקא בערב שבו השווה את שיא הנקודות שלו במדי הפועל ירושלים, תמיר בלאט נזקק לליווי כשירד מהפרקט ביד אליהו. 44 שניות לסיום התבוסה למכבי תל אביב, אמש (חמישי), נפגע הרכז הישראלי בברכו, ורבים מהאוהדים האדומים החסירו פעימה. עם זאת, ההערכה הראשונית היא שהפציעה אינה חמורה ולא תשבית אותו לתקופה ארוכה.

עיקרי הדברים

  • הנוקאאוט של ווילבקין ובריאנט על קרמר והיל
  • בלאט זכה לתמיכה מהיריבה
  • ווילסון לוקח אחריות
  • ביום שני: רבע גמר גביע המדינה
תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נקודת האור בערב העגום של ירושלים. בלאט/ברני ארדוב

בלאט קלע 21 נקודות ומסר 7 אסיסטים, ולפחות בפן ההתקפי היה נקודת האור בערב עגום משהו של קבוצתו. אלא שבהיעדרו של ג'ייקובן בראון, ירושלים זקוקה לתפוקה גבוהה יותר מהזרים שלה, והפעם היא לא קיבלה אותה.

כריס קרמר, שבצמד משחקי החוץ בבוסניה והרצגובינה בשבוע שעבר פגע ב-2 מ-17 מהשדה, נתקע הפעם על 0 מ-10; וכשמלקולם היל (8 נקודות) עדיין לא נכנס לכושר מלא, היתרון של הצהובים בקו האחורי היה מוחלט. סקוטי ווילבקין ואלייז'ה בריאנט חיברו 46 נקודות, בהן עשר שלשות ב-58.8 אחוזים, וההגנה הירושלמית קרסה.

בלאט זכה לתמיכה מעוז בלייזר. "תמיד קשה לראות שחקן נפצע, במיוחד ישראלי שהוא חבר, וזה קצת מעכיר את שמחת הניצחון", אמר פורוורד מכבי תל אביב. "אנחנו מרגישים רע בשבילו, ואני מקווה שזה לא משהו רציני מדי. זה חלק מהמשחק, אבל אני מאחל לו שירגיש טוב ויחזור מהר".

כריס קרמר שחקן הפועל ירושלים מול דראגן בנדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שבוע לא טוב. קרמר/ברני ארדוב

ג'אמיל ווילסון קלע 11 נקודות, אבל שיחק במשך דקות ארוכות בעמדת הסמול פורוורד ולא הצליח לייצר איום משמעותי, לאחר שפגע ב-2 מ-10 לשלוש (ורק 1 מ-2 לשתיים). "הגעתי לזריקות טובות, אבל מיהרתי מדי", הודה האמריקני. "זה לא מה שאני אמור לעשות, ואני לוקח את האחריות".

על הפציעה של חברו לקבוצה אמר ווילסון: "תמיר הוא לוחם. הוא נפל על הרצפה וזה הפחיד אותו, אבל זה היה בלי מגע, והוא אמור להיות בסדר. הוא הצליח ללכת על רגליו בחדר ההלבשה, וזה סימן חיובי".

"זה משחק של ריצות", ניתח הפורוורד את המשחק. "פתחנו בפיגור וניסינו לחזור, אבל הם שוב החלו לרוץ ולא היה לנו זמן לסגור את ההפרש. במחצית השנייה הם קלעו זריקות קשות, והם ניצלו טעויות קטנות שלנו בהגנה. זה מה שקבוצה טובה עושה, ונרצה ללמוד מזה".

ביום שני תצא ירושלים לגן נר, ותתארח אצל גלבוע/גליל ברבע גמר גביע המדינה. "זה משחק חשוב, וננסה ללמוד ולהפיק לקחים ממה שקרה לנו אתמול", סיכם ווילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully