וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסירוב: לביא ביקש מראשי מכבי חיפה לשחררו לצסק"א מוסקבה

31.12.2020 / 16:46

למרות סירוב הירוקים לשחרר את הקפטן לקבוצה הרוסית, השחקן נפגש עם ראשי המועדון והביע את רצונו להתקדם. בחיפה בשלב זה עומדים על דעתם אך החמיאו ללביא שנשאר ממוקד למרות הסאגה סביבו

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

במכבי חיפה אמנם הודיעו שנטע לביא לא ישוחרר לצסק"א מוסקבה, זאת למרות פנייה רשמית שהתקבלה מהמועדון הרוסי, אלא שלוואלה! ספורט נודע שלמרות ההודעה ההחלטית קפטן הירוקים מעוניין מאוד להיענות להצעה המפתה מאוד הן מקצועית והן כלכלית והודיע על כך לראשי המועדון. לביא נפגש אמש (רביעי) עם ראשי המועדון לאחר ההודעה על אי שחרורו ואמר את מה שעל ליבו בין היתר בנוגע לרצון להתקדם מקצועית.

בסביבתו של לביא אמרו שהשחקן רוצה מאוד לזכות באליפות אך העובדה שההצעב הגיעה ממועדון פאר שממנו קל בהקבה גם להתקדם לקבוצות מהטופ העולמי גורמים המעורים בפרטים ציינו שבצסק"א מוסקבה מאוד מעוניינים בשחקן ומוכנים אף לבטל את הצעת ההשאלה ולהמירה באופציה לרכישה בקיץ כשלביא יירכש מיידית.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
ייצא בכל זאת לרוסיה? לביא/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

בחיפה עומדים בשלב זה על רצונם שלא לשחרר את השחקן אך השיחה עם לביא עשויה לשנות את הגישה בעיקר בשל הרצון הגדול של הקפטן להתקדם.

אגב, במועדון החמיאו ללביא שלמרות הסאגה סביבו ניראה ממוקד מאוד באימונים והביע גם באוזני אנשי הקבוצה שהוא ממוקד אך ורק במשחקים הקרובים של הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully