וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגיש הצעה לעומר אצילי רק אחרי שישוחרר מאפואל ניקוסיה

31.12.2020 / 8:29

בכירים במועדון כבר ערכו שיחות גישוש עם קשר אפואל ניקוסיה, אבל ההנהלה עדיין לא הסכימה פה אחד על החתמתו. במועדון מבהירים: עד שהוא לא ישוחרר מקפריסין, לא נגיש הצעה. ז'ראלדש עדיין על הפרק, נהוראי יפרח בן ה-17 עשוי להשתלב בקבוצה הבוגרת

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

השחקן הגדול הבא של מכבי חיפה? בעוד הירוקים ממשיכים בניסיונות חיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות, בקבוצה הבוגרת מסמנים גם את כוכב הנוער נהוראי יפרח. הקשר שנחשב לכישרון מבטיח במיוחד, משתקם מפציעה שעבר לאחרונה עם הקבוצה הבוגרת ולא עם קבוצת הנוער - מה שעשוי להיות סימן לבאות.

יפרח בן ה-17 עובד באופן צמוד עם מאמן הכושר דרור שמשון, ומקבל סיוע גם משאר חברי הצוות הפיזיולוגי. בצוות המקצועי מעריכים את יפרח וייתכן שאחרי שיסיים את השיקום, הוא יישאר חלק מהקבוצה הבוגרת וישחק בה במקביל לקבוצת הנוער.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
העסקה עדיין רחוקה. אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

במקביל ממשיכים כאמור בניסיונות הרכש. במועדון לא מסתירים את הרצון לראות את עומר אצילי מצטרף, למרות שעדיין לא התקבלה החלטה בפה אחד בהנהלה בנוגע לצירופו. אצילי כבר קיבל שיחות מבכירים במועדון, אבל עדיין לא הוגשה לו הצעה רשמית ובחיפה הבהירו שעד שלא ישיג שחרור מאפואל ניקוסיה, זה לא יקרה.

הבעיה היא שהקבוצה הקפריסאית חייבת לאצילי כ-100 אלף דולר, והוא לא מתכוון לוותר על הסכום מבלי לדעת שיש לו הצעה רשמית על השולחן. בית"ר ירושלים כבר הגישה לו הצעה רשמית, אבל אצילי מעדיף את מכבי חיפה בשלב זה ומחכה לראות האם בחיפה יפנו עם הצעה רשמית. אצילי לא מעוניין להישאר בניקוסיה ובשבוע הבא יצטרך לקבל החלטות בעניין.

גם אקס מכבי תל אביב אנדרה ז'ראלדש ננמצא על הפרק מבחינת הירוקים, שמקווים מאוד לצרפו. אם ז'ראלדש לא יגיע, חיפה תנסה לצרף מגן זר אחר. מי שעלול לשלם את המחיר ולקבל הודעת שחרור, הוא ארנסט מאבוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully