וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דחיית משחקה של אשדוד: הפועל חיפה תדרוש שגם משחקה יוזז

1.1.2021 / 21:58

מניין החיוביים אצל האדומים עומד על שישה, ולאור ההתפתחויות האחרונות, במועדון יפנו למנהלת כדי להזיז את המשחק מול בית"ר

מחזור 14הסתיים02/01/2021
בית"ר ירושלים
  • עדי (49)
  • עטר (63)
  • שועה (73)
3:3
  • (45) שטיין
  • (77) ממן
  • (82) ממן
הפועל חיפה
תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה יפנו למנהלת הליגה בבקשה לדחות את המשחק מחר (שבת) מול בית"ר ירושלים. תחילה נקבע על ידי משרד הבריאות ומנהלת הליגות כי המשחק ייערך כסדרו, אך לאור דחיית משחקה של אשדוד בקרית שמונה עקב הידבקות המונית בקרב הקבוצה מעיר הנמל, במועדון מהכרמל מתכננים לפנות גם הם למנהלת ולמשרד הבריאות בדרישה כי גם משחקם יוזז למועד מאוחר יותר.

שחקני הקבוצה והצוות עברו אתמול סבב בדיקות קורונה נוסף במגרשי בית נגלר בשיתוף עם מנהלת הליגות ומשרד הבריאות. שחקני הקבוצה, עדן בן בסט ואלמוג בוזגלו התגלו כחיוביים, ומניין הנשאים עומד כעת על שישה אחרי שקודם לכן נס זמיר, דור מלול, דודו אלטרוביץ' ורז נחמיאס נמצאו חיוביים.

במידה שהמשחק נגד בית"ר ירושלים ייערך כרגיל, ייאלץ המאמן חיים סילבס להסתדר עם סגל חסר במיוחד כשמלבד המאומתים לנגיף הקורונה גם יסמין בוריץ', לירן סרדל וקייס גאנם ימשיכו להיעדר בעוד שמיקי סירושטיין עדיין בספק גדול למשחק. וויליאם אגאדה יחזור לסגל אך לא צפוי לפתוח בהרכב, גיא משפתי ימשיך במקום דור מלול בעמדת המגן הימני כאשר רז שטיין יפתח בחוד.

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
סגל חסר מאוד. חיים סילבס/מאור אלקסלסי, .

בית"ר ירושלים

על אף העובדה כי להפועל חיפה ישנם 6 חולים, במנהלת הליגה הודיעו בשישי בצהריים לבית"ר ירושלים כי המשחק בטדי יתקיים כרגיל (זאת לפני דחיית המשחק בין קרית שמונה לאשדוד ופנייתה של הפועל חיפה). בבית"ר ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק, לאחר רצף תוצאות רעות והעובדה כי הקבוצה הידרדרה לתחתית הטבלה. הבשורה הטובה מגיעה מכיוון אנטואן קונטה, שערך אימון מלא ואמור לפתוח מחר כמגן ימני, לאחר שנעדר מהמשחק האחרון נגד מ.ס אשדוד עקב כאבים בברך.

הצוות המקצועי מתלבט בנוגע לקישור של הקבוצה, כאשר במהלך השבוע נבחנה האפשרות לפתוח עם שלישיית קישור שתכלול את אופיר קריאף, עלי מוחמד ותמיר עדי. בשני האימונים האחרונים תורגל רועי פדידה הצעיר בכנף, כאשר ישנה התלבטות בינו לבין פלייטר, אך ההחלטה הסופית תתקבל מחר. התלבטות נוספת היא בין מיכאל אוחנה לעידן ורד בקישור, כאשר בצוות המקצועי שוקלים להוריד לחץ מהקפטן ולהפתוח איתי על הספסל. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אפשר להגיד שניסינו כאן כל שיטה אבל צריך להתחיל להביא תוצאות בשיניים לפני כל מערך או סגנון שנשחק בו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפתח בקישור? מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: טדי

טריוויה

* עד כה היו 90 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר ירושלים מובילה 28:33 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בכל 10 מפגשי הליגה האחרונים לא הושג ניצחון ביתי (חמישה ניצחונות חוץ וחמש תוצאות תיקו) - מאז ה-0:1 של בית"ר בטדי בינואר 2017 משער של דן איינבינדר.

* בית"ר ניצחה רק פעם אחת בתשעת משחקיה האחרונים ונקלעה לפיגור כבר שמונה פעמים העונה.

* בעוד בית"ר עדיין לא כבשה מהנקודה הלבנה העונה, הפועל חיפה דייקה בכל 18 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (וכבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016. על 13 מהפנדלים האלה חתום גל אראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully