וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא: שטקוס חוזר, שור תורגל כבלם אצל אלישע

1.1.2021 / 15:05

השוער ישוב ל-11 במשחק התחתית החשוב (שבת, 15:00, ספורט1), קלינגר עדיין מתלבט בנוגע להגנה. סגל חסר למאמן הירוקים בבכורה

מחזור 14הסתיים02/01/2021
הפועל תל אביב
  • דוידה (22)
1:1
  • (25) סולומון
הפועל כפר-סבא
תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב

כשהיא במקום האחרון עם תשע נקודות, תארח הפועל תל אביב את הקבוצה שנמצאת מקום אחד בלבד מעליה, הפועל כפר סבא (שבת, 15:00, ספורט1). מדובר בקרב תחתית חשוב מאוד כשניצחון עשוי להדביק את קבוצתו של קלינגר לכל חבורת התחתית ואילו הפסד יסבך את הקבוצה קשות ויביא אותה למצב שתתקשה להתאושש ממנו. שחקנים בקבוצה אף אמרו לקראת המשחק: "זה משחק שאין לו שום הסבר, עושים הכול כדי לנצח בכל מחיר, יכול להיות שאם לא ננצח או חס וחלילה נפסיד, כבר לא תהיה דרך חזרה".

בצד המקצועי האדומים אמנם הציגו לפני שבוע את לידור כהן והיום את דן איינבינדר, אך עליהם לעבור עדיין שלושה משחקים עד אשר אלו יעמדו לרשותו של קלינגר ב-10 לינואר. קלינגר מקבל בחזרה את ארנסט שטקוס, כאשר באימונים הוא תרגל שני מערכים, גם של 4 וגם של 5 שחקנים הגנה. רועי זיקרי עדיין סובל מפציעה ובמקרה הטוב יהיה על הספסל. על אף ההפסד בדרבי, המאמן חיזק את שחקניו לאורך השבוע ואמר להם: "זה משחק שיכול להרים אותנו יותר מכל משחק אחר העונה".

שוער הפועל תל אביב, ארנסטס שטקוס. אריאל שלום, מערכת וואלה!
חוזר. שטקוס/מערכת וואלה!, אריאל שלום

הפועל כפר סבא

את משחק הבכורה שלו בהפועל כפר סבא יצטרך אלישע לוי להעביר בהרכב חסר מאוד. שלושת הבלמים של הקבוצה - סודיק אטנדה (מורחק), טל מכלוף (פציעה) ועומר דנינו (קורונה) ייעדרו והמאמן יצטרך למצוא פתרונות יצירתיים. באימון תורגלו הקשרים ג'ורג' פוצ'יבה ואיתי שור כבלמים, כאשר המאמן מתדרך אותם באופן אישי גם אתמול וגם היום בנוגע לתפקיד ומדבר עם הקשרים על הסיוע. בחלק הקדמי תרגל המאמן מספר הרכבים וההחלטה הסופית תתקבל מחר.

המאמן אמר לקראת המשחק: "לכל שחקן בסגל יש את ההזדמנות להוכיח את מקומו, במשחק הקרוב זו הזדמנות עבור כמה שחקנים שיקבלו צ'אנס. למעשה, כל מי שעומד לרשותנו מודע לאחריות ואנחנו מאמינים שבהתאמות הנכונות נוכל לקחת נקודות במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טריוויה

* הפועל כפר סבא ניצחה את הפועל תל אביב 1:2 במחזור הפתיחה. היא לא גברה על האדומים פעמיים בעונה סדירה מאז 1975/76 (0:4 בחוץ ו-0:1 בבית).

* הפועל תל אביב כבשה ארבעה שערים בלבד בסיבוב הראשון ולא מצאה את הרשת במשחק בית כבר 391 דקות.

* הפועל כפר סבע מגיעה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון וכקבוצת החוץ הגרועה בליגה - שתי נקודות ורק שני שערים כאורחת.

* אלישע לוי חזר לקדנציה שלישית בהפועל כפר סבא. המשחק האחרון שלו בקדנציה הקודמת היה גם הוא מול הפועל תל אביב, ב-28 בינואר 2006. איליה יברויאן קבע 0:1 לזכות האדומים בלויטה ולמחרת כבר מינה אלי טביב את אלי אוחנה במקום לוי.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully