וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר הבהירו: נילחם על אצילי, מיכה בעדיפות נמוכה. גישושים אצל צ'יבוטה

30.12.2020 / 12:02

דראפיץ' וברדה ייפגשו עם חוגג כדי לגבש תוכנית לינואר. בקבוצה מבטיחים לעשות מאמצים כדי להחזיר את קשר אפואל ניקוסיה, ואם הוא לא יגיע ייפתח מו"מ עם מיכה. העלויות של חלוץ לודוגורץ יקרות. בקבוצה חוששים מהתחתית: "הכי מלחיץ שאין בעיה של רצון"

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

מתח גדול בבית"ר ירושלים בעקבות מצבה של הקבוצה, שהסתבכה בתחתית אחרי שצברה 13 נקודות בלבד מתוך 36. "הדבר הכי מלחיץ זה שאנחנו לא במצב שיש חוסר רצון מצד השחקנים. כולם רוצים ולוקחים ללב, אבל בשלב הזה אנחנו לא מצליחים או לא מסוגלים להביא נקודות".

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אמורים היום להיפגש עם משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש. מדובר בפגישה שנקבעה כבר לפני כשבועיים במטרה לדון על רכש לינואר. בבית"ר הבהירו אתמול כי הם יעשו מאמצים להתמודד על החתמתו של עומר אצילי לאחר שישוחרר רשמית מאפואל ניקוסיה. רק אם אופציית אצילי תרד מהפרק, ייפתח מו"מ עם דור מיכה, בתנאי שעדיין יהיה פנוי.

מלבד אצילי ומיכה, ישנה רשימה של שחקנים שנמצאים על הפרק. בין היתר, נמצאים בה גבי קניקובסקי ורז טוויזר ומספר זרים צעירים שהיו על הפרק עוד בקיץ. שם נוסף שעלה לאחרונה הוא מאוויס צ'יבוטה שמשחק בלודוגורץ, אבל מבירור ראשוני שנעשה, הסכומים שיידרשו עבורו גבוהים, ורק השאלה עם אופציה לרכישה באה בחשבון.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
בית"ר לא תוותר בקלות? אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

מחר אמור השיח' חמד בן ח'ליפה לעמוד בפעם הראשונה מול הוועדה להעברת זכויות בפגישת זום. מבחינת בית"ר, אם הכול יעבור בצורה חלקה חלק והכסף הראשון לחוגג יועבר בשבוע הראשון של ינואר, המועדון יקדם מו"מ עם מספר שחקנים וינסה לייצר שינויים. במקביל, צפויים מספר שחקנים לעזוב את הקבוצה.

בוגר מחלקת הנוער רוי דוגה חתם היום לשלוש שנים בקבוצה. החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני מודה לבית"ר ירושלים על האמון שנתנו בי. המקום הזה הוא הבית שלי וימשיך להיות הבית שלי. אני אחזיר על המגרש את כל כולי. אני אחכה להזדמנות שתהיה לי ובטוח שאנצל אותה בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully