וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט הודיע על פרישה בגיל 35: "תודה לך כדורגל, מה הייתי בלעדיך?"

30.12.2020 / 10:42

הקשר שזכה בשתי אליפויות ושבעה גביעים והפך לסמל בהפועל תל אביב לפני העריקה למכבי תל אביב, תולה את הנעליים ומודה: "היו שיאים וריגושים שיילכו איתי לכל מקום, אבל חוויתי גם משברים. סמלי שהמשחק האחרון שלי היה נגד הפועל תל אביב בבלומפילד המחודש"

צפו בחגיגות האליפות של הפועל תל אביב ב-2010/צילום ועריכה: יותם רונן

אחד הכדורגלנים המוכשרים בישראל במילניום הנוכחי תולה את הנעליים. גילי ורמוט הודיע הבוקר (רביעי) על פרישה בגיל 35, עם פוסט פרידה באינסטגרם.

"הגיע הרגע הזה שכל ספורטאי חושש ממנו. היום אני פורש ממשחק פעיל. מסע של 26 שנים מגיע אל סופו", כתב ורמוט, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, ומאז לא חתם באף קבוצה. "מסע שבו הגשמתי חלומות שכילד אפילו לא העזתי לחלום עליהם. חוויות שאספתי לאורך השנים וזכרונות שילוו אותי עד יומי האחרון. רגעי תהילה, שיאים וריגושים שנחרטו לי בנשמה וילכו איתי לכל מקום, ועל כך אני אסיר תודה.

"הזכות להפוך את האהבה הכי גדולה שלך למקצוע לא מובנת מאליה וגם על כך אני מודה. שחקנים שפורשים נוהגים להגיד "נהניתי מכל רגע". אין ספק שרוב הזמן נהניתי מאוד, אך לא כל הזמן, ישנם גם רגעי משבר של אכזבות מקצועיות ופציעות.

"אני רוצה להודות להורים שלי שליוו אותי מגיל 9 לכל מגרש בארץ ובחו"ל ורדפו אחרי החלום הזה יחד איתי, בלעדיהם זה לא היה קורה. לאשתי המדהימה הוונדרוומן שלי שהכילה, תמכה, ליוותה וסבלה מצבי רוח כל שני וחמישי, שלא נדבר על להישאר לבד עם הילדים בשבתות וחגים.

"לגרום להם לגאווה היה בשבילי הכול. ותודה לכל האנשים שליוו, תמכו, פירגנו ורצו בהצלחתי. כמה סימלי שהמשחק האחרון שלי היה עם הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב בבלומפילד המחודש, ואולי בעצם זה לא כזה מיקרי.

אני מסיים לשחק כדורגל אך מי שמכיר אותי יודע שהכדורגל תמיד היה וימשיך להיות חלק בלתי נפרד ממני ולעולם לא ניפרד. תודה לך כדורגל, מה הייתי בלעדייך!".

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
זמן להיפרד. גילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

ורמוט, קשר יצירתי, עבר קריירה די מרשימה, שבשיאה זכה בדאבל במדי הפועל תל אביב בעונת 2009/10, אז גם הוכתר לשחקן העונה אחרי שכבש 9 שערים ורשם 17 בישולים. לצערו, הוא גם סבל במהלך הקריירה שלו מלא מעט פציעות, אבל גם גרף תארים והיה מעורב במעבר אחד שנוי במחלוקת, שאוהדי הפועל תל אביב לא ישכחו לו לעולם.

הוא גדל בהפועל חיפה, עבר להפועל תל אביב, ניסה את מזלו בגנט הבלגית וחזר לישראל לקדנציה המוצלחת והדאבל עם גוטמן, ולאחר מכן עבר לקייזרסלאוטרן הגרמנית, שם התקשה להשתלב. סך הכול במדי הפועל תל אביב הוא זכה באליפות אחת ובארבעה גביעים (2005/06, 2006/07, 2009/10 ו-2010/11).

אחרי ששוחרר מהקבוצה הגרמנית ועבר להולנד ולא הצליח גם בדה חראפשחאפ - חזר ורמוט לארץ להפועל תל אביב, ושבר את לב אוהדיה כשחצה את הכביש ועבר למכבי תל אביב של ג'ורדי קרויף. גם במדים הצהובים הוא זכה בדאבל (2014/15) תחת המאמן פאקו אייסטרן, אבל לא היה פקטור אמיתי בקבוצה. הוא עבר למכבי חיפה וזכה עמה בגביע ב-2015/16, אבל גם במדי הירוקים התקשה לשחזר את ימיו היפים. לאחר מכן עבר להפועל חיפה, וגם עם קבוצת נעוריו זכה בגביע, השביעי שלו בקריירה, שיאן ישראלי. במדי נבחרת ישראל יש לו 28 הופעות ושני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully