וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריק ג'ונס חתם בהפועל תל אביב, חואקין שוכמן עובר להפועל אילת

30.12.2020 / 9:40

שחקן הפנים (23, 2.06), שרשם העונה 6.6 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק בליגה הדרום קוריאנית, יחליף את טאליב זאנה. הגארד הישראלי יתאחד עם אריאל בית הלחמי

דני אבדיה צולף שלשות בחימום לפני המשחק מול אורלנדו/מתוך טוויטר

הפועל תל אביב החתימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את שחקן הפנים האמריקני טייריק ג'ונס, שמגיע מדי בי פרומי מהליגה הראשונה בדרום קוריאה, ויחליף בסגל את טאליב זאנה. ג'ונס ינחת בישראל כבר הלילה ויערוך את הבכורה שלו נגד מכבי תל אביב בדרבי הגביע ביום ראשון.

ג'ונס (23, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת קסבייאר. אחרי שנתיים בהן עלה מהספסל במכללות, החל לפרוח בעונת 2018/19 עם 11.3 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה הרשים עם 14 נקודות ו-11.1 ריבאונדים לערב, אך למרות זאת לא קיבל הזדמנות ב-NBA וחתם בליגה בדרום קוריאה. במדי פרומי, אחת הקבוצות הטובות בכדורסל המקומי, לא הצליח ג'ונס לשחזר את ההצלחה מהמכללות ורשם 6.6 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק.

מאמן הקבוצה יאניס קאסטריטיס: "טייריק מגיע אלינו בתקופה קריטית וחשובה לעונה הזו. אנחנו משחקים תקופה ארוכה ללא שחקן בעמדה חמש לאחר שטאליב נפצע וכולנו עצובים על כך שהוא לא יוכל לסייע לנו. טייריק משחק בקצב גבוה ועם הרבה אנרגיות והוא יסייע בשני צדי המגרש. אני ומאחל לו בריאות והצלחה".

טייריק ג'ונס. AP
לא שיחזר בדרום קוריאה את המספרים מהמכללות. טייריק ג'ונס/AP

האדומים פתחו את העונה בצורה חלשה מאוד, כשבחודש וחצי האחרונים הם משחקים ללא טאליב זאנה שסובל מפציעה מתמשכת. בקבוצה החליטו בתחילה להמתין לסנטר ששיחק בקבוצה גם בסוף העונה שעברה, אך לאחר שלא הצליח לשוב לאימונים, קיבלו החלטה להחליפו. ג'ונס יהיה הזר החמישי בסגל, לצד ג'יי פי טוקוטו וגייב יורק, שגם כן הצטרפו במהלך העונה, ג'ון דיבלר ורג'י אפשואו.

אחרי עונה וחצי בדרייב אין, חואקין שוכמן עובר להפועל אילת. הגארד הישראלי, שצנח העונה מ-4.9 ל-1.1 נקודות למשחק, יתאחד עם מאמנו לשעבר מגלבוע/גליל, אריאל בית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully