וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה רצתה לצרף את נטע לביא, מכבי חיפה סירבה

עודכן לאחרונה: 29.12.2020 / 15:45

קבוצת הפאר הרוסית הציעה השאלה והתחייבות לרכוש את הקשר בקיץ, אבל לא נקבה בסכומים. לביא קיבל מסר שהוא ירוויח כ-620 אלף דולר לעונה, אבל מכבי חיפה סירבה ואף פרסמה את דבר הפנייה באתרה הרשמי: "השבנו בשלילה כי יש לנו משימות חשובות להמשך העונה"

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

מכבי חיפה פרסמה היום (שלישי) באתר הרשמי של המועדון שהיא קיבלה מצסק"א מוסקבה הצעה על נטע לביא, אך סירבה לה. לפי הירוקים, המועדון הרוסי רצה לשאול את קשר עם אופציית רכישה, אבל נתקל בסירוב. יש לציין שבדרך כלל מועדונים לא נוהגים לחשוף את קיומם של משאים ומתנים באתרים הרשמיים שלהם.

לוואלה! ספורט נודע שהרוסים שלחו מכתב ובו בקשה להיכנס למו"מ על השאלה של לביא והתחייבות לרכוש אותו בסוף העונה (מעשית מדובר בעסקת מכירה בה הכסף מתקבל בקיץ הבא ולא בינואר), אבל מכבי חיפה סירבה. במכתב ששוגר לירוקים, לא צוינו סכומים. ללביא נאמר על ידי סוכניו שמדובר בעניין רציני מצד קבוצת הפאר הרוסית ושאם יעבור, שכרו ינוע סביב 2 מיליון שקל נטו לעונה (כ-620 אלף דולר).

"מועדון הכדורגל מכבי חיפה קיבל בימים האחרונים מכתב מהמועדון הרוסי, צסק"א מוסקבה, ובו הצעה להשאלה הכוללת אופציית מכירה, עבור הקשר נטע לביא", כתבו באתר הרשמי, "המועדון השיב בשלילה להצעה, תוך הסבר כי בפניו עומדות משימות חשובות להמשך העונה".

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ., אודי ציטיאט
התעניינות מרוסיה? נטע לביא/אודי ציטיאט, .

לביא הוא קפטן מכבי חיפה ואחד משחקני המפתח שלה. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה בעונת 2015/16 ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. בנבחרת הבוגרת לעומת זאת, עדיין לא הטביע חותם ולמרות שהוא כבר בן 24, הוא צבר רק 4 הופעות במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully