וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש אחרי ההפסד המפתיע של הפועל ירושלים: "קיבלנו בעיטה בתחת"

29.12.2020 / 11:35

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג 100 נקודות". "צריך להודות שנס ציונה הייתה טובה יותר ורצתה יותר מאיתנו". "צריך מידה של צניעות: אנחנו לא אמורים לנצח בקלות בכל משחק". מאמן הפועל ירושלים מנתח את ההפסד הביתי המפתיע, לפני המפגש עם מכבי תל אביב

דני אבדיה צולף שלשות בחימום לפני המשחק מול אורלנדו/מתוך טוויטר

הפועל ירושלים כבר לא תגיע מושלמת למפגש הראשון העונה עם מכבי תל אביב, לאחר שספגה אמש (שני) הפסד ראשון ומפתיע בליגת העל, 99:83 לעירוני נס ציונה.

אחרי המסע לבוסניה והרצגובינה, ולפני המשחק ביום חמישי ביד אליהו, האדומים נראו כבויים וחסרי אנרגיה. "קיבלנו בעיטה בתחת", הודה המאמן המפסיד, עודד קטש. "צריך להודות, הם היו יותר טובים מאיתנו, ורצו את המשחק יותר מאיתנו כבר מהרגע הראשון ושלטו בו, אבל חלק מלהיות ספורטאי זה לדעת להתאושש וללמוד מהפסדים כאלה".

כריס קרמר, שבצמד המשחקים נגד איגוקאה בשבוע שעבר נתקע על 2 מ-17 מהשדה, הפגין יכולת משופרת (16 נקודות), ואדם אריאל קלע שיא עונתי של 17 נקודות (11 מהן במחצית הראשונה), אבל אף אחד מהשחקנים לא הצליח להתעלות. ירושלים איבדה 15 כדורים, פגעה ב-7 מ-29 לשלוש ואיפשרה ליריבתה לקטוף 15 ריבאונדים בהתקפה.

מלקולם היל, הפועל ירושלים. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
עדיין לא מצא את הקצב. היל/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

"לקבל 100 נקודות זה הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו, בטח ביום לא גדול בהתקפה, ומגיע קרדיט ליריבה", הוסיף קטש. "אנחנו צריכים מידה של צניעות: אנחנו לא אמורים לנצח בכל משחק בקלות. המשחק התפתח לכיוון שלהם, הם קלעו זריקות גדולות ואנחנו לא נכנסנו טוב למשחק. כל קבוצה שמופיעה מולנו מקבלת בוסט של אנרגיה".

מי שבלט במיוחד בהיעדרו הוא הקפטן ג'ייקובן בראון, שסובל מכאבים בכתפו הפגועה, זכר לניצחון באלכסנדרובאץ. "יש לנו כמה שחקנים משמעותיים ודומיננטיים, וג'ייקובן הוא אחד מהם", התייחס קטש לתלות בו. "הקבוצה ידעה לשחק הרבה יותר טוב גם בלעדיו, וזה לא תירוץ להפסדים".

בנוגע למלקולם היל, שחזר בשבוע שעבר מפציעה, וסיים את הופעת הבכורה שלו בליגה עם מדד שלילי 2-, אמר המאמן: "הוא עוד לא מוצא את הקצב והמקום, והיד קצת מציקה לו. הוא סובל ממעט חוסר ביטחון. אני חושב שאפשר להסתכל על איכות הזריקות שהגענו אליהן, ולראות שלא שיחקנו בצורה שבה רצינו ולא שיחקנו מספיק קבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully