וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון - הפועל תל אביב: סי ג'יי האריס ייעדר, בר טימור חוזר לסגל

29.12.2020 / 10:03

הסגולים שבים לליגת העל בלי הגארד האמריקני, שנפצע בגמר גביע ווינר. כריס ג'ונסון בספק. סטפנוס דדאס נקנס ב-3,000 שקלים על ידי בית הדין. בורדיון ימשיך עד תום העונה

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 87:82/ספורט 1

להפועל חולון לא היה זמן רב לשקוע במחשבות אחרי ההפסד למכבי תל אביב בגמר גביע ווינר. מחר (שלישי, 19:00, שידור ב-5 לייב) היא תארח את הפועל תל אביב, ותנסה להתניע רצף ניצחונות חדש - לאחר שהאחרון נעצר על שמונה במוצאי שבת. פרדריק בורדיון, שהיה חתום על חוזה זמני בקבוצה, האריך את חוזהו עד לתום העונה.

הסגולים פתחו את ליגת העל במאזן 3:0 ומצאו את עצמם במקום לא מוכר בתחתית, אבל חזרו למאזן חיובי עם ארבעה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. על אף העיכוב בהגעתו של אנטוניס קוניאריס, שעלול להסתיים בביטול עסקת ההשאלה מאולימפיאקוס, קיבלה הקבוצה סימנים מעודדים מכיוונו של טיירוס מגי, שכיכב במשחק האחרון עם 28 נקודות.

חשיבותו של מגי תעלה עוד יותר לאור היעדרותו של סי ג'יי האריס, שסובל ממתיחה במפשעה ולא יעמוד לרשותו של המאמן סטפנוס דדאס. הגארד, שתורם 14.3 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק בליגה, עבר בדיקת MRI, ובה התברר שהוא סובל ממתיחה במפשעה. גם הסקורר המוביל של חולון, כריס ג'ונסון (19.5 נקודות), שלא הופיע למפגש עם מכבי תל אביב, עבר בדיקה דומה, ולא אובחנה פגיעה משמעותית. הוא יהיה בסגל, אך לא ברור אם ישחק.

טיירוס מגי, הפועל חולון. לירון מולדובן
הרבה אחריות עליו בהיעדרו של האריס. טיירוס מגי/לירון מולדובן

דדאס נקנס על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל ב-3,000 שקלים בפועל וב-2,000 שקלים נוספים על תנאי, בעקבות העימות בינו לבין השופטים בניצחון על הפועל חיפה בשבוע שעבר. היווני הורחק, וטען כי ספי שמש אמר לו "אדאג שתחזור לאתונה", בעוד השופטים עצמם התלוננו שהמאמן קילל אותם.

הפועל תל אביב, שפתחה גם היא את העונה בצורה מזעזעת, סימנה שני ניצחונות חשובים במשחקי החוץ האחרונים שלה - בנהריה בליגה ובנתניה בגביע, לאחר שנקלעה לפיגור וכמעט הודחה בשמינית הגמר בידי היריבה מהלאומית. בר טימור נרשם בסגל, לראשונה מאז נפצע לפני שבועיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully