וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל הודיעה: אסור להנחית זרים עד הודעה חדשה

28.12.2020 / 9:21

הסגר השלישי יפגע בניסיונות החיזוק? במועדוני ליגת העל מודאגים לקראת פתיחת חלון ההעברות ב-10 בינואר: "יש קבוצות שכבר מנהלות מו"מ עם זרים חדשים. זו עלולה להיות מכה קשה". בהתאחדות פועלים מול הרשויות ומנסים להשיג הקלות

תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

פחות משבועיים לפני שחלון ההעברות של ינואר נפתח, קבוצות ליגת העל קיבלו אמש (ראשון) בשעת לילה מאוחרת הודעה מההתאחדות לכדורגל לפיה לא יהיה ניתן להנחית בארץ שחקנים זרים עד הודעה חדשה.

בקבוצות תהו בתחילה האם מדובר רק בשחקנים שאמורים להגיע למבחנים, אך בהתאחדות הבהירו שמדובר גם בשחקנים שחתמו על חוזים. ההודעה של ההתאחדות נשלחה אחרי שמנהל הספורט הודיע שלא יבחנו שום מועמדויות לנחיתה של ספורטאים זרים בתקופה הקרובה.

במועדונים מקווים שההחלטה שהתקבלה בעקבות הסגר השלישי, תשתנה במהירות ובהתאחדות פועלים להקלות שגם בלי אישור למבחנים - יאפשרו לכל הפחות החתמה של שחקנים חדשים. בקבוצות רבות עקבו אחרי שחקני חיזוק לקראת ינואר וכבר החלו לנהל מגעים עם כמה מהם, אך כעת קיים חשש.

"זו מכה קשה אם זה לא יסתדר בקרוב", אמר גורם באחד מהמועדונים בליגת העל, "יש לא מעט קבוצות שכבר נמצאות במו"מ עם זרים ואם אי אפשר לסגור איתם - לא בטוח שאותם שחקנים יחכו".

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

חלון ההעברות יפתח ב-10 בינואר ויימשך עד ה-2 בפברואר. אם הסגר יימשך מעל לשבועיים וההחלטה תישאר על כנה, הקבוצות יכנסו לחלון בלי אפשרות לצרף זרים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully