וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ההשאלה של אנטוניס קוניאריס להפועל חולון בסכנת ביטול

27.12.2020 / 23:34

סטפנוס דדאס קיווה להנחית בארץ את הגארד ממדינתו, אבל לפי שעה נראה שפוחתים הסיכויים לביצוע המהלך. ביוון מדווחים כי האפשרות ירדה מהפרק, וקוניאריס יישאר באולימפיאקוס

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

הפועל חולון עמלה בשבועיים האחרונים על הנחתת רכז שיחזק את הקו האחורי, אבל נתקלת בקשיים. בתחילה היא פנתה לטיילור רוצ'סטי, שחתם לבסוף בהפועל חיפה, וכעת מתברר כי גם עסקת השאלתו של אנטוניס קוניאריס מאולימפיאקוס נמצאת בסכנת ביטול.

על פי הסיכום הראשוני בין שני המועדונים, קוניאריס - שלא מקבל דקות בסגל הבכיר של האדומים ביורוליג - יעבור באופן זמני לישראל, אולם ליוונים תישמר האפשרות להחזירו לשורותיהם בעוד חודש. אלא שבימים האחרונים השתנו התנאים לרעתה של חולון.

האתר היווני SDNA פירסם הערב (ראשון) דיווח שסתם את הגולל על הסוגיה וטען כי העסקה מבוטלת בשל הסגר שהוטל על ישראל, שגורם לקשיים בהנחתתם של שחקנים זרים. עם זאת, קבוצות אחרות בליגת העל הצליחו בימים האחרונים לקבל אישור להביא חיזוק מחו"ל. בחולון עדיין לא יודעים לומר אם אפסו הסיכויים לצרף את קוניאריס, אבל ברור שהתמונה לא נראית מעודדת במיוחד כרגע.

אנטוניס קוניאריס, נבחרת העתודה של יוון. אתר fiba, אתר רשמי
זה לא נראה מעודד. קוניאריס/אתר רשמי, אתר fiba

אולימפיאקוס תתארח השבוע אצל חימקי מוסקבה ביורוליג, ולאור פציעתו של קוסטאס פפאניקולאו, ייתכן שיתפנה לקוניאריס מקום בין 12 שחקני הסגל. עד כה הוא שותף לחמש דקות לאורך העונה כולה, בהפסד הביתי לבאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully