וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון גאה, גם אם מכבי פתח תקוה תאבד את המקום השני: "עשינו סיבוב מצוין"

27.12.2020 / 21:19

מכבי פ"ת הסתפקה ב-0:0 מול בני סכנין, לוזון טוען: "אנחנו רוצים להשתפר בסיבוב הבא. חיזוק? הכי חשוב להתחזק בראש". ניסו אביטן: "מרוצה מאיך שאנחנו נראים"

תקציר ה-1:1 בין ליברפול לווסט ברומיץ'/ספורט1

מכבי פתח תקוה יכלה להבטיח הערב (ראשון) את המקום השני בסיום הסיבוב הראשון של עונת החזרה שלה לליגת העל, אבל תצטרך לחכות למעידה של מכבי תל אביב בדרבי אחרי 0:0 ביתי מול בני סכנין. עם זאת, מאמן הקבוצה גיא לוזון לא מאוכזב מדי מהמצב של קבוצתו, ויכול לסכם סיבוב מרשים ומפתיע.

על המשחק אמר לוזון: "סכנין קבוצת מתפרצות מובהקת, קבוצה שמסתגרת מאחור ומחכה שתאבד את הסבלנות והיא תעקוץ אותך בהזדמנות הראשונה. במחצית הראשונה היה קרב חפירות וסכנין במתפרצות הצליחו להגיע לכיוון השער שלנו. במחצית השנייה היינו הרבה יותר שקטים וגם ידענו שתהיה ירידה בקצב שלהם. הצלחנו להיות יותר מסוכנים ולא כבשנו, אבל לפחות גם לא ספגנו. ברור שרציתי לנצח ואני רוצה לנצח בכל משחק, אבל במשחק מסוג כזה אם אתה מאבד טיפה ריכוז אתה יכול לספוג, אז טוב שלא ספגנו".

על המצב של מכבי פתח תקוה אמר לוזון: "עשינו סיבוב מצוין, אין ספק. סיימנו את הסיבוב במקום השני וזה מכובד לכל הדעות. אנחנו רוצים להשתפר בסיבוב הבא. הכי חשוב להתחזק בראש".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
גאה, ובדצק. לוזון/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
יזן נסאר שחקן בני סכנין. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
היו קרובים. סכנין/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
ינון אליהו שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
עדיין בצמרת. פתח תקוה/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

מנגד, בני סכנין רצתה להשיג ניצחון חוץ שלישי ברציפות, לראשונה בליגת העל מאז דצמבר 2013, אבל החמיצה לא מעט מצבים עד להפסקה ורשמה תיקו מאופס ראשון העונה ושני בסך הכול.

מאמן הקבוצה ניסו אביטן אמר בסיום: "לא הצלחנו לכבוש ואם זה לא במסגרת מן הסתם זה גם לא ייכנס. קיבלתי את הקבוצה במצב קשה מאוד, במקום האחרון עם מאזן 10:0. אנחנו יכולים להסתכל אחורה ולהיות שבעי רצון, יכולנו להוציא יותר, אבל אנחנו במצב טוב ואני מרוצה מאיך שאנחנו נראים. אנחנו רק לוקים בחלק האחרון של ההתקפה. אנחנו מתנהלים בצורה מקצוענית, אוסבלו והסוכן שלו יודעים את המצב, אנחנו רוצים לאחל לו בהצלחה כי הוא בנאדם מקסים. אני מקווה שיגיע בקרוב שחקן אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully