וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דור מלול חיובי לקורונה, בקבוצה יערכו סבב בדיקות נוסף

27.12.2020 / 9:20

הקפטן שלא שיחק אמש מול הפועל חדרה ייכנס לבידוד ובמועדון מקווים ששחקנים נוספים לא חיוביים. רגשות מעורבים אחרי התיקו: "מסיימים סיבוב מטלטל"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:0/ספורט 1

דור מלול, מגינה של הפועל חיפה, נמצא מאומת לנגיף הקורונה. המגן הימני, שלא שיחק אתמול (שבת) ב-0:0 מול הפועל חדרה, ייעדר בתקופה הקרובה בשל כך ובמועדון חוששים שעוד שחקנים יימצאו מאומתים לנגיף בתקופה הקרובה.

בשלב זה אף שחקן אחר לא התלונן בפני ראשי המועדון על תסמינים, אך במועדון יערכו בדיקות לכל השחקנים בשל הידיעה על מלול. כזכור, שחקני חיפה ערכו כבר בדיקות קורונה לפני כמה שבועות אחרי שנמצא שאחמד דראושה חיובי, אלא שאז מלבד דראושה כולם יצאו שליליים. כעת כאמור יערכו בקבוצה סבב בדיקות נוסף.

דור מלול, שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
הפועל חיפה תצטרך להסתדר בלעדיו בתקופה הקרובה. דור מלול/לילך וייס רוזנברג

מבלי קשר למלול, בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק אמש מול הפועל חדרה. מהצד האחד הקבוצה שוב לא הפסידה וחשוב מכך לא ספגה שער חובה, אך מאידך בחיפה ציפו לנצח את המשחק ולהיצמד חזק לחבורת הצמרת. "אנחנו מסיימים סיבוב מאוד מטלטל", אמר שחקן בקבוצה, "התחלנו גרוע והמשכנו טוב. החוכמה תהיה למנף את זה לסיבוב השני כדי לסיים בפלייאוף העליון".

מלבד העניינים המקצועיים, בקבוצה עוסקים גם בהתפטרות של יניב כהן. המנהל הטכני שהיה גורם קריטי בהגעה של רוסלן ברסקי ובאי הפיטורים של חיים סילבס, הודיע על התפטרותו, וזאת על רקע מתיחות קשה לאורך תקופה ארוכה עם המנכ"ל אורן שטרלינג. כהן הבהיר בפני מקורביו שהוא מעריך מאוד את יואב כץ ולא בא אליו בטענות אך החליט לסיים את תפקידו במועדון.

זו לא פעם ראשונה שנציגים שכץ מביא למועדון עוזבים אותו אחרי כמה חודשים כשבין היתר אנשים דוגמת דורון אוסידון, שי כהן, יהודית זוסמונוביץ ז"ל, פואד ואחרים שימשו בתפקידים ניהוליים ועזבו לאורך השנים של כץ במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully