וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הכדורסל של רמת גן בדרך לאיחוד?

25.12.2020 / 11:19

במוצ"ש תתקיים פגישה בין נציגי מכבי עירוני והפועל רמת גן עם נציגי העיריה, כשברקע האולטימטום שהציב ראש העיר כרמל שאמה בנוגע לתקצוב המועדונים

אביאל לוי שחקן הפועל עכו לצד אייל שולמן שחקן עירוני רמת גן. מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל,
בדרך לאיחוד? אייל שולמן מעירוני רמת גן/מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

שלשום (רביעי) התקיים הדרבי הרמת גני בכדורסל, בו ניצחה מכבי עירוני 80:84 את הפועל ושמרה על ההגמוניה בעיר. בסיום המשחק הייתה התגודדות גדולה של אוהדי הפועל רמת גן בעיקר בנוגע לתקצוב המועדון בעונה הבאה על ידי העיריה. האוהדים התלוננו על כך שישנו איום כי במידה שלא יהיה איחוד, הקבוצה לא תתוקצב בעונה הבאה, מה שעשוי להוות למכת מוות עבורה. למעשה, עיריית רמת גן שעומדת מאחורי ניסיונות האיחוד הציבה להנהלות הקבוצות אולטימטום לנסות ולהגיע לסיכום על איחוד שיוויוני אשר יוכל לצאת לדרך כבר בתחילת העונה הבאה.

מנגד, ראש העיר ועירית רמת גן הבהירו כי האיחוד מכוון רק לעונה הבאה וזאת הדרך היחידה בה ניתן יהיה לקיים מועדון אחד בריא וחזק בעיר. בעקבות זאת, ולאחר שיחות עם שני הצדדים, נקבע כי במוצ"ש הקרוב תיערך פגישה משותפת של נציגי העירייה יחד עם נציגי מכבי והפועל רמת גן על מנת למצוא דרך משותפת לאיחוד כבר בחודשים הקרובים לקראת עונת 22\21.

ממכבי רמת גן נמסר הבוקר: "עמותת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן תמכה תמיד וממשיכה לתמוך בדרכו של ראש העיר מר כרמל שאמה הכהן בדבר איחוד בין שני המועדונים ולהקים קבוצה אחת גדולה וחזקה שתוכל לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי. אנחנו שמחים ונרגשים לקראת הפגישות הקרובות ומקווים כי המגעים יבשילו לידי הסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully