וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ראינו את הבוסנים חוגגים, והשחקנים לקחו את זה קשה"

25.12.2020 / 7:41

הפועל ירושלים חזרה לחיים עם ניצחון על איגוקאה, וגורלה שוב בידיה. בחשבון הטוויטר של הצ'מפיונס השוו את ג'ייקובן בראון לפרנץ בקנבאואר

"השחקנים לקחו קשה את ההפסד, ולא היינו צריכים לעשות להם שיחות מוטיבציה. הם הביאו את זה מעצמם. ראינו לפני יומיים את הבוסנים חוגגים, כי לנצח אותנו זה דבר גדול בשבילם. גילינו הרבה אופי, וקיבלנו כמה שחקנים בחזרה. ביומיים שבין המשחקים נתנו לשחקנים ביטחון".

במצב רגיל, ניצחון על איגוקאה לא היה מחלץ מעודד קטש כל כך הרבה אמוציות, אבל שום דבר לא היה שגרתי בשבוע שעברה הפועל ירושלים. 48 שעות לאחר ההפסד הדרמטי באלכסנדרובאץ, וכשחרב ההדחה מליגת האלופות מונחת על צווארם של האדומים, הם ניצחו באותו אולם 68:84 ושוב הפכו אדונים לגורלם במאבקי העלייה לשמינית הגמר.

  • עודד קטש התרגש מהתגובה של שחקניו להפסד
  • ג'ייקובן בראון חזר לשחק למרות הפציעה בכתף
  • טיישון תומאס נזכר בירושלים "האמיתית"
  • המפתח לניצחון: מהפך במאבקי הריבאונד
  • הצפי לשני מחזורי הסיום והשיטה בשלבים הבאים
ג'ייקובן בראון, הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
הציל את הפועל ירושלים. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, אתר פיב"א

בחשבון הטוויטר של ליגת האלופות יצאו מגדרם כדי לפרגן לג'ייקובן בראון. ברבע השני נדמה היה שתרחיש האימים שממנו חששו בירושלים התממש, כשהקפטן ירד פצוע לחדר ההלבשה עם מה שנראה כמו פריקה בכתף. בראון, אף שהיה רחוק מלהיות כשיר, חזר לפרקט אחרי ההפסקה ולקח את המשחק על עצמו. הוא סיים עם 16 נקודות ותשעה אסיסטים, והזכיר לאנשי המדיה של הצ'מפיונס ליג את ההופעה ההרואית של כוכב נבחרת גרמניה בכדורגל, פרנץ בקנבאואר, בחצי גמר המונדיאל ב-1970.

"המחצית הראשונה הייתה מתוחה. הם לא נשברו, ולא הצלחנו לפתח מומנטום", ניתח קטש. "ההבדל בין המחציות היה בריבאונד: בראשונה הם הובילו 16:26, ובשנייה זה התהפך [15:22 לירושלים]. למרות שזרקנו 39 שלשות, ידענו לנצל את היתרון שלנו בפנים, והייתה לנו הגנה אדירה במחצית השנייה. באנו עם הרבה כבוד ליריבה, שלא קל לשחק נגדה, ומוציאה מעצמה מעל ומעבר".

"זה היה מאמץ קבוצתי אדיר", הוסיף טיישון תומאס, שכיכב עם 26 נקודות ועשרה ריבאונדים. "כך נראה הכדורסל של הפועל ירושלים. באנו הפעם יותר מוכנים, ידענו מה מצפה לנו והייתה לנו תוכנית משחק טובה יותר".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים השיגה 68:84 חשוב על איגוקאה

לכתבה המלאה

בפיב"א התמוגגו מג'ייקובן עם השוואה מעניינת

בעקבות ניצחונה של טורק טלקום אנקרה שלשום בלימוז', 70:75, היא תופסת כרגע את המקום הראשון בבית ז' עם מאזן 1:3. ירושלים ואיגוקאה מדורגות אחריה עם מאזן 2:2, כשלאדומים יתרון בטבלה הפנימית הודות להפרש הגבוה שבו ניצחו. בעוד שבועיים יארחו האדומים את אנקרה ויוכלו לחלוף על פניה, ובמחזור הנעילה יטוסו ללימוז'.

"ידענו שאנחנו חייבים לנצח בעקבות התוצאות האחרות. עדיין לא עשינו את העבודה ויש לנו עוד שני משחקים קשים בבית צמוד", סיכם קטש. "לפחות עכשיו אנחנו תלויים בעצמנו".

בשלב השני של המפעל יחולקו 16 הקבוצות הנותרות לארבעה בתים חדשים, ושוב יפגשו שלוש יריבות בבית ובחוץ. שתי הראשונות יעפילו לפיינל אייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully