וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים למשחקים האולימפיים: דנונה PRO אימצה שישה ספורטאים ישראלים

מערכת וואלה! ספורט בשיתוף דנונה פרו

29.12.2020 / 8:02

השחיינית אנסטסיה גורבנקו, האתלטית דיאנה ויסמן, רץ המרתון מארו טפרי, לוחם הטאקוונדו הפראלימפי אסף יסעור, הג'ודוקא גפן פרימו והמתעמל אלכס שטילוב יהנו מתמיכת המותג המוביל בקטגוריית יוגורט עשיר בחלבון. שטילוב: "אין ספק שזה מכניס ביטחון. זה מרגש ומשמח"

בווידיאו: דנונה אימצה שישה ספורטאים וספורטאיות לקראת טוקיו 2021 ופריז 2024/עריכה: דפי מקל

ההכנות למשחקים האולימפיים בטוקיו, שהוזזו מהקיץ הקודם לקיץ 2021, נמצאות בשיאן והספורטאים האולימפיים של ישראל עובדים ללא הרף על מנת להביא את עצמם לשיא על הבמה הגדולה מכולן.

מי שהתגייס לסייע להם הוא מותג דנונה PRO מקבוצת שטראוס, המותג המוביל בקטגוריית יוגורט עשיר בחלבון, שהודיע כי יאמץ שישה ספורטאים וספורטאיות מהמשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021, כמו גם בפריז 2024: השחיינית אנסטסיה גורבנקו, האתלטית דיאנה ויסמן, רץ המרתון מארו טפרי, לוחם הטאקוונדו הפראלימפי אסף יסעור, הג'ודוקא גפן פרימו והמתעמל אלכס שטילוב.

הספורטאים והספורטאיות נבחרו על ידי צוות משותף של דנונה PRO, הוועד האולימפי בישראל והוועד הפראלימפי והם מייצגים מגוון של ספורטאים מענפים שונים, עם ניסיון ורקע שונים.

באירוע מיוחד שנערך במשרדי הוועד האולימפי אמר שטילוב: "עבור ספורטאים צעירים, אין ספק שברגע שיש גוף שמלווה אותך לכל אורך הדרך, זה מוריד דאגה ומכניס ביטחון, אז זה יום מרגש ושמח". המדליסטית האולימפית מ-1992, יעל ארד, הוסיפה: "הציבור רואה את הספורטאים רק ברגעי ההצלחה שלהם, אבל לפעמים הם נפצעים או נכשלים והידיעה הזו, שיש מישהו שילך איתם גם כשקשה, זו ידיעה מאוד חשובה".

מהוועד האולימפי נמסר: "אנו שמחים על ההחלטה של שטראוס להצטרף למעגל החברות העסקיות התומכות בספורטאי על מוכשרים מאוד מישראל, על בסיס חסות אישית רב-שנתית. כחברה העוסקת במזון, מצאה שטראוס את הדרך לתמוך בספורטאים הישגיים, המקפידים על אורח חיים בריא".

לירז סופרין, מנהל שיווק דנונה, הסביר את המהלך: "אנו שמחים על ההזדמנות לתמוך בספורטאים וספורטאיות מצוינים, הבונים את עצמם לאירוע השיא - המשחקים האולימפיים. הם עושים מסע מופלא ואנחנו שמחים לקחת חלק. ליבת העשייה שלנו בדנונה היא תזונה נכונה ובכלל זאת, מוצרים עשירים בחלבון, הרלוונטיים לספורטאים מקצוענים ולכל מי ששואף לנהל אורח חיים בריא ולבנות את עצמו. אנחנו גאים לחלוק את הידע הזה עם נבחרת הספורטאים והספורטאיות ולתמוך בהם כל הדרך, עד שיגשימו את החלום האולימפי שלהם".

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב, ריו 2016. רויטרס
מתכונן להופעה אולימפית רביעית. שטילוב/רויטרס

על הספורטאים שנבחרו:

אלכס שטילוב: הופיע שלוש פעמים במשחקים האולימפיים וסיים במקום השישי בתרגיל הקרקע בלונדון 2012. זכה בשתי מדליות ארד באליפויות העולם ובשבע מדליות באליפויות אירופה, כולל אחת מזהב. פעמיים ספורטאי השנה של ישראל.

מארו טפרי: עלה מאתיופיה בגיל 14, שיאן ישראל במרתון. התמודד במשחקים האולימפיים ב-2016. גם אשתו, סלאמוויט באיולין טפרי תהיה חלק מהמשלחת (בריצה ל-5,000 מטרים) וזו הפעם הראשונה בה זוג נשוי מייצג את ישראל במשחקים.

אנסטסיה גורבנקו: השחיינית זכתה במדליית זהב במשחקים האולימפיים לנוער ב-2018 ובאליפות אירופה לנוער. תשתתף במשחקים בטוקיו ומכוונת להגיע לשיאה במשחקים בפריז ב-2024.

גפן פרימו: מדליסטית ארד מאליפות אירופה בג'ודו ב-2018. זכתה בזהב במשחקים האולימפים האירופאים לנוער ובמדליות בתחרויות גביע העולם וגראנד פרי בשנים האחרונות.

דיאנה ויסמן: שיאנית ישראל בריצות ל-100, 60 ו-100X4 מטרים. שברה את שיאה של אסתר רוט שחמורוב, שהחזיק מעמד 44 שנים.

אסף יסעור: לוחם הטאקוונדו הפראלימפי מתאמן לקראת השגת הקריטריון לטוקיו ומכוון למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024.

מערכת וואלה! ספורט בשיתוף דנונה פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully