וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר על הקורונה: "לדעתי אנשים פה שיחקו חולים. ניצחנו עם הלב". בסכנין תקפו את איגוד השופטים

23.12.2020 / 22:07

הפועל תל אביב גברה על סכנין על אף הנדבקים והסגל החסר, קלינגר חושש שיש עוד חיוביים בקבוצה וגאה: "לא נרים ידיים". אביטן על הפנדל שבוטל לסכנין: "אין לי ספק שהשופטים יקבלו גיבוי מהוועדה המקצועית. ה-VAR הורס את הכדורגל"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, אחרי 677 דקות בלי שער, אחרי יממה לא קלה ובשורות קשות על שחקנים בקבוצה שנדבקו בקורונה, עם הרכב חסר במגרש חוץ קשה, הפועל תל אביב הצליחה להשיג ניצחון 0:1 על בני סכנין משער של שחר הירש בדקה ה-16. הקבוצה של ניר קלינגר עדיין במקום האחרון, אבל סוף סוף ראתה את המזל לצדה, במיוחד בתוספת הזמן, כאשר פנדל שנשרק לחובתה נפסל, על אף שנדמה היה שאבו עביד אוחז ברחבה את נייג'ל האסלביינק.

קלינגר נשאל על מכת הקורונה בקבוצה שלו, שהביאה לסגל חסר לקבוצתו: "אני חושב שההתנהלות היא פוליטית, בכל המדינה ההתנהלות פוליטית. המצב שלנו לא טוב. לדעתי אנשים פה שיחקו חולים. יצאו שליליים בדיקות, אבל כשיש קורונה בחדר אי אפשר לדעת מה קורה. אבל זה לא השפיע על הכנה שלנו למשחק. אמרתי לשחקנים לא להתעסק בזה. לצערי היינו צריכים לוותר על זיקרי, אליאס, גם גרופר עלה חצי חצי, אני מאחל למי שחולה שישמור על עצמו.

"הניצחון? עוד לא השתחרר כלום. היה לי יותר נעים אם היינו כובשים לפני הסיום בלי לחכות להחלטות VAR. אנחנו עדיין במצב אנוש, אבל יש פעימות, הקו לא ישר, הוא מתחיל לעבוד, נרצה שזה יתחזק לאט לאט. קל להיות באולפנים ולדבר ולקשקש, קשה להיות על המגרש, אבל אני לא מרים ידיים".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ., מאור אלקסלסי
סוף סוף. הפועל תל אביב חוגגת/מאור אלקסלסי, .
יגאל בקר שוער הפועל תל אביב. ., מאור אלקסלסי
למרות הכול. בקר/מאור אלקסלסי, .
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ., מאור אלקסלסי
קלינגר/מאור אלקסלסי, .

עוד הוסיף קלינגר: "לא מתעסק בדברים היפותטיים. אני עם השחקנים שלי תמיד יהיה. הם עושים את המקסימום. היה לנו מזל רע במשחקים האחרונים, ועדיין זה לא היה מספיק. היום ניצחנו עם הלב והנשמה וככה אנחנו צריכים לשחק מעכשיו. אמרתי שיהיו חיזוקים בינואר, אבל עד אז אנחנו צריכים להרים את הראש מעל המים. אנחנו במצב של לחץ, ואז מטבע הדברים אנחנו הולכים אחורה בדקות האחרונות. צריך אנשים עם עצבי ברזל וקור רוח. אני מסכים עם כל מילת ביקורת בהתאם למצב הקבוצה. אני חושב שהיכולת שלנו לא תואמת את המיקום שלנו".

לקראת הדרבי במחזור הבא: "אני לא מתעסק ביריבה, כל אחד צריך להתעסק בבעיות שלו. אנחנו ננסה להתגבר עליהם עם הרבה נשמה והרבה לב. אני שמח שהענקנו לאוהדים בדל של חיוך".

שחר הירש שחקן הפועל תל אביב עם גיל יצחק. ., מאור אלקסלסי
שער חשוב. הירש/מאור אלקסלסי, .

כובש השער לזכות הפועל תל אביב שחר הירש: "השער הזה הוא הרגשה שקשה לתאר, עברנו תקופה הזויה. רגעים קשים, כאלה שהיה מאוד קשה להישבר מהם. אבל הבנו אחרי המשחק מול באר שבע שכרגע אנחנו צריכים להיות הכי חזקים שיש. זה היה נטו עבודה, העיקר להשיג את הנקודות. בכדורגל אין קסמים. יש רגעים שהכול הולך, גם כקבוצה וגם כשחקנים, ואנחנו היינו בתקופה הפוכה - גם החמצנו, גם סבלנו ממחסור פסיכולוגי וכלום לא הלך. אני חשוב שיש פה חומר טוב ועם חיזוק טוב אפשר לצאת לדרך חדשה". לגבי מעמדו בקבוצה: "צריך לשאול מישהו אחר, אין לי שליטה על מה שהצוות חושב או ההנלהלה, בכל מועדון אני אתן את כל מה שיש לי, בטח בשביל הפועל תל אביב. כולם יודעים מה זה הפועל תל אביב בשבילי".

בצד השני, בסכנין תקפו את השיפוט ואת איגוד השופטים על הפנדל שנפסל בתוספת הזמן: "זה כבר לא var, זה יותר תיבת פנדורה", נמסר מהקבוצה, "תיבת קסם, או מעין מונליזה שמשתקפת אחרת בעיניים שונות. חבל להשקיע ולכתוב יותר, הרי הגיבוי הסומא של הוועדה המקצועית מוכן במגירה".

מאמן בני סכנין ניסו אביטן: "אנחנו כבר התרגלנו ל-VAR. אנשים כועסים, אבל אני מקבל את זה כמשהו שאין לי שליטה עליו. לא ראיתי את המקרים ולא אגיב למה שלא ראיתי. אין לי ספק שהשופטים יקבלו גיבוי מהוועדה המקצועית. ה-VAR הורס את הכדורגל. למזלנו הרע הפועל תל אביב שברה את הבצורת נגדנו ואנחנו לא הצלחנו לנצל מצבים. זה מאכזב מאוד. אני את הפרק שלי עם הפועל תל אביב סיימתי, אני מחויב ומרוכז לגמרי בבני סכנין, זה לא משחק מיוחד בשבילי או משהו כזה. אנחנו כל הזמן חושבים לקראת ינואר, אמרתי שאני רוצה לצרף שחקן או שניים בחלק ההגנתי. ברגע שאתה רודף אחרי המשחק אתה לוקח סיכונים, שלחתי את כל הכלים ההתקפיים שיש לי קדימה וחבל שלא הצלחנו להשוות כי היינו שווים לפחות נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully