וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לשחקני בית"ר: "עכשיו או שנטוס קדימה או שנתבסס בתחתית"

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 22:28

מאמן הצהובים-שחורים קיים שיחה עם השחקנים לפני הפועל כפר סבא, מיכאל אוחנה שוב ייעדר (ה', 20:45, ספורט 2)

מחזור 12הסתיים24/12/2020
הפועל כפר-סבא
  • אומו (38)
1:1
  • (45, גול עצמי) סולומון
בית"ר ירושלים
תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

הפועל כפר סבא

עוזר מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל אמר לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:45, ספורט 2) מול בית"ר ירושלים: "אנחנו מוכנים לעוד מפגש קשה בליגה הזו. כל משחק דורש מאיתנו להיות דרוכים ומרוכזים. בית"ר קבוצה איכותית מאוד. אבל כמו בכל משחק יש לנו את הכלים והיכולת לשחק ולהצליח. מול הפועל חיפה היו רגעים בהם שיחקנו טוב ואף כבשנו. אסור לנו להוריד רגל מהגז באף שלב במשחק"
.
בגזרת הפצועים בקבוצה - איתמר ישראלי חזר לאימונים ובדרכו לכשירות מלאה וצפוי להיות כשיר למשחק בשבוע הבא. עומר פדידה מתאמן באופן חלקי. עומר בראמי יעבור מחר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת ומאור ג'רסי סובל מחבלה בכף הרגל וייעדר מאימונים בימים הקרובים. טריקו גטהון יחליף בהרכב את ג'ורג' פוצ'יבה המורחק וגם אמאדו סוקונה צפוי לשוב ל-11.

רביד גזל, מאמן זמני הפועל כפר סבא. ., מאור אלקסלסי
מחכה לכפר סבא וגזל משחק קשה/מאור אלקסלסי, .

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מוכנה לקרב תחתית. הפסד ידרדר את הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אל מתחת לקו האדום, מחזה שלא רוצים לראות במועדון. מיכאל אוחנה יהיה מחוץ לסגל ויזכה למנוחה עד אשר יחלים באופן מלא. השחקנים קיימו שיחת זום עם אוראל גרינפלד מטעם איגוד השופטים ולאחר מכן ערכו דראפיץ' וברדה אסיפת וידאו מקצועית.

דראפיץ' אמר לשחקנים: "תהיו עירניים יותר, תשמרו על הגוף שלכם בעומס המשחקים הזה, תנוחו מתי שצריך, תאכלו נכון, תשמרו על חיים ספורטיביים, אני בודק את כולם בפידבקים שאני מקבל מהתזונאי, אני לא רוצה חריגות". המאמן הוסיף:"עשינו ארבע משש הנקודות האחרונות, מכאן זה או שטסים למעלה או שמתבססים בתחתית". אגב, בעקבות האירועים האחרונים בהפועל תל אביב והרעש סביב מאור בוזגלו, השחקנים הוזהרו שלא להפר הנחיות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טריוויה

* כל שבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות הגיעו להכרעה (חמישה ניצחונות לבית"ר ירושלים, שניים להפועל כפר סבא) מאז ה-1:1 במרץ 2008 כשהירוקים אירחו.

* 0:0 בין הקבוצות בליגה לא היה מאז דצמבר 1975. גם אז כפר סבא אירחה, כשעל הקווים עמד שלמה שרף.

* הפועל כפר סבא היא קבוצת המחצית הראשונה הגרועה בליגה, עם הפרש שערים 11:2 ושמונה משחקים בהם ירדה להפסקה בפיגור.

* בית"ר ירושלים שמרה על שער נקי בשני משחקיה האחרונים. באוקטובר-נובמבר אשתקד היו לה ארבעה משחקים רצופים ללא ספיגה, כשהאחרון שבהם היה מול הפועל כפר סבא (0:1).

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully