וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: המסע הבוסני של הפועל ירושלים יוצא לדרך

21.12.2020 / 16:22

האדומים, שטסו לאלכסנדרובאץ בסגל מלא, ישחקו ב-19:00 נגד איגוקאה, במשחק הראשון מבין שניים השבוע במסגרת ליגת האלופות. פנים מוכרות בשורות היריבה: אקס מכבי ראשון לציון, ג'קי קרמייקל

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל ירושלים נחתה היום (שני) באלכסנדרובאץ לקראת צמד משחקי המפתח שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות - ביום שלישי ב-19:00 וביום חמישי ב-21:00 נגד איגוקאה. האדומים ויתרו על הביתיות נגד יריבתם הבוסנית בשל קשיי ההתניידות והטיסות במציאות הקורונה, והמפגש הכפול יורה לאן מועדות פניהן של שתי הקבוצות, כשלכל אחת מהן מאזן 1:1 בבית ז'.

על אף בעיית הפציעות, מחזיקת גביע המדינה המריאה בסגל מלא למשחקים. על אף הכאבים בכתפו, שגרמו לו לשחק תחת מגבלה בניצחון על הפועל אילת בשמינית גמר גביע המדינה, ג'ייקובן בראון אמור לעמוד לרשותו של המאמן עודד קטש. מלקולם היל, שנותח בגלל שבר בידו, חזר בהדרגה לאימונים וקצב החלמתו מעודד את אנשי המועדון.

איגוקאה רשמה בשבועיים האחרונים ארבעה ניצחונות רצופים בליגה האדריאטית, והיא מתברגת בצמרת הטבלה עם מאזן 2:8, אולם בשני משחקיה הבאים תפגוש את שתי היריבות החזקות ביותר - הכוכב האדום בלגרד ובודוצ'נוסט. בזירה האירופית היא הספיקה להפסיד בלימוז' ולנצח בבית את טורק טלקום אנקרה.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. דני מרון
אמור לשחק. בראון/דני מרון

בקבוצה הבוסנית משחק אקס "ישראלי" אחד, ג'קי קרמייקל (לשעבר במכבי ראשון לציון), והזר הבולט שלה הוא הרכז אנתוני קלמונס, שעומד על 10.7 נקודות, 43.3 אחוזים לשלוש ו-4 אסיסטים למשחק באדריאטית, ועל 18 נקודות ו-7 אסיסטים בשתי ההופעות בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully