וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "אנחנו קריצה מהפלייאוף העליון וגם מהקו האדום"

20.12.2020 / 21:09

בני סכנין חגגה את ה-0:1 הדרמטי בקרית שמונה שחילץ אותה מהמקום הלפני אחרון. ג'אבר על שער הניצחון: "קראתי את המהלך". קוסטיקה: "נקלענו למשבר"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

פתיחת העונה הטובה של עירוני קרית שמונה מתחילה להישכח, אחרי הפסד דרמטי הערב (ראשון) בבית 1:0 לבני סכנין. עטאא ג'אבר המחליף הכריע את המשחק בדקה ה-93 וקבע הפסד רביעי רצוף לקובי רפואה שנותר בלי קול ולא הגיע לעמדת הריאיונות בסיום המשחק. סכנין, שהגיעה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום, סופרת ארבעה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים ועוד יש לה משחק חסר, כשהפער בינה לבין קרית שמונה שמחזיקה כרגע במקום השישי והכרטיס לפלייאוף העליון עומד על שלוש נקודות בלבד.

שחקני בני סכנין חוגגים עם עטאא ג'אבר. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
גיבור הערב. עטאא ג'אבר עם החברים/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

"לא עשינו פה כדורגל גדול", הודה המאמן המנצח ניסו אביטן בסיום הדרמה. "הייתה חסרה הפעולה האחרונה מול השער. כשאתה נמצא מתחת לקו האדום ואתה רוצה את הנקודות זה מתוק. שמרנו את קרית שמונה ללא מצבים כמעט כל המשחק, ואני מרוצה. מבחינתנו אנחנו קריצה מהפלייאוף העליון וגם מהקו האדום. רוצים להישאר צנועים ולעשות את העבודה שלנו".

על הכובש ג'אבר: "יש לי שחקנים טובים שראויים להיות בהרכב ואני שמח שזה הסתדר לו. אני חושב שהקשיים וכל הבעיות מחזקות אותנו. אני לא נותן לדברים להסיט אותנו מהדרך שלנו".

עטאא ג'אבר עצמו אמר: "לא ידעתי מה יהיה כשנכנסתי כמחליף, אבל האמנתי. קראתי את המהלך, ראיתי את השחקן שלהם חוסם את החלק התחתון ואני שמח שבעטתי למקום הנכון וכבשתי". על העובדה שלא פתח: "כל שחקן כדורגל רוצה לשחק ולפתוח, אבל אני שמח לעשות טוב בשביל הקבוצה ולעזור לה. אני פה בשביל לעשות את מה שניסו אומר לנו לעשות. בירם כיאל? הוא מקצוען, אנחנו מקווים ללמוד ממנו כמה שיותר".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
איבד את הנקודות וגם את הקול. קובי רפואה/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

נמרוד קוסטיקה, עוזר מאמן עירוני קרית שמונה: "רצינו לעצור את כדור השלג הזה אפילו בתיקו, אבל היה חוסר ריכוז בדקה אחת. חבל, אבל צריך להמשיך הלאה. לא השיפוט הוא הסיבה שהפסדנו את המשחק, אבל היו כמה שריקות שאפשר היה לשרוק אחרת, כמו למשל בעבירה על לוסיו בדקות הסיום".

על מצב הקבוצה: "נקלענו למשבר. כל הקבוצה לא טובה, ננסה לתקן עם מה שיש לנו. מה שמדאיג אותנו זה ההפסדים, כי חשוב לצבור נקודות גם כשאתה לא משחק טוב. ספגנו שעבר משום מקום, אבל זה הכדורגל. באנו לשחק כדי לנצח, אבל לצערנו זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully