וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מבהירה: "האפשרות לנתח את ג'ייקובן בראון אינה נשקלת"

20.12.2020 / 12:41

לאחר שהקפטן נראה סובל מכאבים בכתפו הפגועה בניצחון על הפועל אילת, והמאמן עודד קטש הביע את דאגתו, הוציא המועדון הודעה מפורטת שמסבירה את מצבו: "הוסבר כי החזרה תהיה הדרגתית ויהיו עליות ומורדות. נכון להיום אין שינוי, והוא כשיר להמשך פעילות ללא סכנה"

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

על אף ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, בתום הניצחון אמש (שבת) 81:90 על הפועל אילת, הפועל ירושלים יצאה מהמשחק הביתי בארנה מלאה בחששות, עקב הכאבים בכתפו של הקפטן ג'ייקובן בראון, שסובל עדיין מהפציעה שפקדה אותו לפני כשלושה חודשים.

"אני לא אשקר, המצב שלו מדאיג מאוד", הודה המאמן עודד קטש, והגביר את הדאגה בקרב האוהדים. כעת הוציא המועדון הודעת הבהרה רשמית כדי לשפוך אור על הסיטואציה, בה נטען: "לא נשקלת בשלב זה אלטרנטיבה ניתוחית למצבו, והנושא לא עלה לדיון בקרב הגורמים הרפואיים המטפלים בשחקן".

בהודעת ירושלים נכתב כי "כשהשחקן נפצע בתחילת ספטמבר, נשקלו אפשרויות טיפול שונות (בהן התערבות ניתוחית וטיפול שמרני). בסופו של דבר, בהתייעצות עם הגורמים הרפואיים והשחקן עצמו, הוחלט על טיפול שמרני. הוסבר למועדון ולשחקן כי לאחר תקופת החלמה ושיקום שתימשך בין חודשיים וחצי לשלושה, הוא יוכל לשוב לשחק.

"באותו מעמד הוסבר גם כי תהליך החזרה למשחק פעיל יהיה הדרגתי וכי בשלב הראשון בוודאי יהיו עליות ומורדות בהרגשתו הפיזית, עד לחזרה מלאה לכשירות. נכון להיום - כשבועיים לאחר החזרה - אין שינוי בהערכות ו/או במצבו הרפואי, והשחקן כשיר להמשך פעילות מלאה ללא סכנה למצבו".

שחקני הפועל ירושלים אדם אריאל, ג'ייקובן בראון, כריס קרמר. דני מרון
אין שינוי. ג'ייקובן בראון/דני מרון

שחקני הקבוצה ואנשי הצוות עברו הבוקר בדיקות קורונה, לקראת יציאתם מחר לצמד המשחקים הגורלי נגד איגוקאה הבוסנית בליגת האלופות, בימים שלישי וחמישי. שתי הקבוצות עומדות על מאזן 1:1, ואם אחת מהן תנצח בשני המפגשים, היא תזכה במקדמה משמעותית לקראת העפלה לשמינית הגמר - בעוד יריבתה עלולה למצוא עצמה עם רגל וחצי מחוץ למפעל. נכון לעכשיו, טורק טלקום אנקרה מדורגת ראשונה עם שני ניצחונות בשלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully