וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל כפר סבא: "אם רוצים להישאר בליגה, צריך חיזוק"

20.12.2020 / 8:06

בזמן ששום שואף לפלייאוף עליון, בשרון חוששים ממאבקי תחתית: "כבר אי אפשר להאשים את עמיר תורג'מן. הסגל קצר ולא מספיק איכותי"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד 2:1 אמש (שבת) להפועל חיפה. מעבר להפסד ולאיבוד היתרון, לקבוצה מהשרון יש צרות נוספות: ג'ורג' פוצ'יבה שהורחק ייעדר מהמשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים, בעוד שבן רייכרט ועומר דנינו ספגו צהוב חמישי וייעדרו מהמשחק מול קרית שמונה. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר ההפסד: "יש סגל קצר ולא מספיק איכותי, נגמרו התירוצים וההאשמות כלפי עמיר תורג'מן. אם רוצים להישאר בליגה, צריך פה שחקנים".

על אף השאיפות של יצחק שום לפלייאוף עליון, כולם מבינים בשלב זה כי המטרה צריכה להיות בריחה מהסתבכות בתחתית. אגב, עוד במהלך המשחק העיר רביד גזל לשחקנים על הצהובים שספגו ואמר להם שהם מיותרים ויעלו ביוקר בהמשך. גם במחצית הזהיר המאמן את שחקניו, אך זה לא עזר יותר מדי. במועדון עדיין לא קיבלו החלטה האם להמשיך עם רביד גזל על הקווים או להביא מאמן ראשי מנוסה יותר.

רביד גזל, מאמן זמני הפועל כפר סבא. ., מאור אלקסלסי
עדיין לא ברור אם ימשיך על הקווים. רביד גזל/מאור אלקסלסי, .

גזל עצמו אמר בסיום: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, הגענו למצבים. בחצי השני לא עלינו טוב, ספגנו שוויון, קיבלנו כרטיס אדום, היה כבר קשה לבצע את הדברים. ננסה לקחת את הדברים הטובים, נתקן את הטעויות ונתכונן לבית"ר בחמישי".

עומר דנינו הוסיף: "לא הגענו למחצית השנייה. חטפנו שני גולים ואדום שהרג אותנו, אבל כן צריך לקחת דברים טובים מהמשחק, בעיקר את החצי הראשון. אני בטוח שנדע לצאת מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully