וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המצב של ג'ייקובן בראון מדאיג מאוד"

20.12.2020 / 0:08

הפועל ירושלים העפילה לרבע גמר גביע המדינה על חשבון הפועל אילת (81:90), אבל הקפטן שוב נראה סובל מכאבים בכתפו. המאמן הבהיר: "אין כרגע שום תוכנית מגירה. אני מקווה שהוא יוכל לשחק השבוע נגד איגוקאה"

שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק דני אבדיה/וושינגטון וויזארדס אתר רשמי

13 דקות בלבד קיבל ג'אמיל ווילסון במשחקו הראשון בהפועל ירושלים, בשמינית גמר גביע המדינה במוצאי שבת נגד הפועל אילת, אבל הוא הספיק לקלוע בהן 14 נקודות, לפגוע ב-3 מ-4 לשלוש, לקטוף ארבעה ריבאונדים ולהגיע למדד 16 בדרך לניצחון 81:90.

"לא ציפיתי לבכורה כזו", סיפר הפורוורד האמריקני. "הקבוצה שמה אותי במקומות שיעזרו להיות טוב, וכולם מקילים על ההשתלבות שלי כאן. הם עוזרים, מייעצים ואף אחד לא כועס גם כשאני לא יודע מה אני עושה", חייך.

אלא שבצד הבכורה המעודדת של הזר החדש, ג'ייקובן בראון נראה סובל שוב מכאבים בכתפו, בה נפצע לפני כשלושה חודשים, וסיים את המשחק עם 1 מ-8 מהשדה, כשהעתיד לוט בערפל. "זה מאוד מדאיג, אני לא אשקר", הודה המאמן עודד קטש, אבל הבהיר: "אין לנו שום תוכנית מגירה כרגע".

בראון עבר טיפול שונה בפציעה, ולא נותח. "הצוות הרפואי הכין אותנו לכך שיכולות להיות מהמורות בדרך", גילה מאמנו. "הוא לא היה יכול לשחק את המשחק הרגיל שלו. אנחנו מאוד מקווים ומייחלים שהוא יתחזק ויחזור לכושר שלו, ושיוכל לעזור לנו כבר במפגש הקרוב עם איגוקאה".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
חושש. קטש/דני מרון

ירושלים תעבור היום בדיקות קורונה, לקראת היציאה לצמד משחקי החוץ באלכסנדרובאץ שבבוסניה והרצגובינה - בימים שלישי וחמישי - שבמידה רבה עשוי להכריע את גורל העונה האירופית שלה. "גם טיישון תומאס סוחב פציעה, וזה מאוד הטריד אותו", הוסיף קטש. "אני לא וכר אותו מבקש לצאת שלוש או ארבע פעמים במהלך משחק. הוא לא בשיאו, אבל זה הכדורסל".

בנוגע לניצחון על אילת אמר מאמן ירושלים: "רוב ההכנה המנטלית הייתה להזכיר לשחקנים שזה משחק שחובה לנצח בו. בתקופה האחרונה היו לנו הרבה משחקים לא מכריעים, ומשחקים רבים נגד יריבות שאינן ברמה של אילת - קבוצה איכותית ומאוד מסוכנת. חששתי מזה. במחצית הראשונה שיחקנו באווירה של עוד משחק ליגה. ברבע השלישי הייתה יותר דריכות. לא עמדנו במפתח של הירידה להגנה, וזה שמר אותה במשחק".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully