וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "חבל שעשינו את זה קשה, היה משחק מנטלי לא פשוט"

19.12.2020 / 17:13

הפועל חיפה התאוששה מההפסד הדרמטי למכבי תל אביב, ממן שכבש שער ניצחון על הפועל כפר סבא: "זה המקום שבו תמיד הכי טוב לי"

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

מאז ינואר 2000 הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל כפר סבא. הערב (שבת) הנאחס נשבר אחרי שהקבוצה של חיים סילבס ביצעה מהפך בדרך ל-1:2 על הירוקים. נס זמיר (49) וחנן ממן (72) מצאו את הרשת אחרי שלוואגה קיזיטו כבש ראשון בדקה ה-20.

חיים סילבס סיכם בחיוך: "דווקא פתחנו טוב, אבל ספגנו מהפעולה הראשונה של כפר סבא בהתקפה - ספיגה בצורה רעה מאוד. זה הכניס אותנו למצב רוח לא טוב ובסוף המחצית הראשונה היה קצת סבל. במחצית התעשתנו, נרגענו, ומיד השתלטנו על המשחק. הגענו למצבים עוד לפני ההרחקה של כפר סבא ובטח אחריה. חבל שאנחנו עושים את זה קשה, אני מקווה שבפעם הבאה זה יילך יותר בקלות".


הפועל חיפה ספגה היום את השער ה-17 שלה עונה וסילבס אמר: "הדיבור על הטעויות בחלק האחורי לא מוסיף ביטחון לאף אחד. זה לא סוד שנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה. יש מהמורות וקשיים, היה משחק מנטלי לא פשוט אחרי מכבי תל אביב, אבל אני מאמין במה שיש פה. נשפר את העניין של ספיגות. כל עוד אנחנו מבקיעים יותר, זה בסדר".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
ניצחון קשה ומתוק. חיים סילבס/מאור אלקסלסי, .

חנן ממן שכבש את שער הניצחון אמר: "הרגשנו פספוס אחרי המשחק האחרון. ידענו שבבית אנחנו צריכים ויכולים לנצח. פתחנו טוב ואחרי הספיגה נעלמנו. במחצית אמרתי לחברים שאנחנו יכולים לחזור ועשינו את זה מהר. התייסתי מספיק לבית"ר ירושלים, כולי בהפועל חיפה. זה המקום שבו תמיד היה לי הכי טוב ויש לי מחויבות מלאה למועדון".

רביד גזל, שעמד על הקווים של הפועל כפר סבא במקום עמיר תורג'מן שפוטר, אמר: "לא עלינו טוב מחדר ההלבשה למחצית השנייה ואחרי ההרחקה כבר היה קשה. היו גם דברים טובים. נקראתי לדגל, זה משחק ראשון שלי כמאמן ראשי ובסופו של דבר זו השאיפה שלי. יש ליגה ארוכה ובהמשך אני בטוח שננצח. נראה את המשחק, נלמד מהטעויות, הראש במשחק הבא".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את הפועל כפר סבא 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully