וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים מגבה את דניאל בר נתן: "השער של הפועל באר שבע נפסל בצדק"

19.12.2020 / 12:34

בוועדה המקצועית של האיגוד טוענים שהשופט קיבל החלטה נכונה במשחק הדרמטי: "שחקן הפועל באר שבע היה בעמדת נבדל". וגם: הפנדל שהגיע לעירוני קרית שמונה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

על פי הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, שפרסמה היום (שבת) את מסקנותיה אחרי המחזור האחרון, השופט דניאל בר נתן צדק כשפסל את השער של הפועל באר שבע מול הפועל חדרה בתוספת הזמן. "בתוספת הזמן של המשחק אבחן נכונה שופט המסך עבירת נבדל במהלך ההתקפי שהוביל להבקעת שער לזכות הפועל באר שבע", נכתב. "שחקן הפועל באר שבע, אשר היה בעמדת נבדל בעת הרמת הכדור לרחבה, ניסה לשחק בכדור ובנוסף יצר מגע עם שחקן הגנה. לאור האמור, מדובר בעבירת נבדל שהינה הפרעה ליריב והשער נפסל בצדק. לציין, בהתאם לפרוטוקול שיפוט המסך, השופט רשאי בנסיבות מיוחדות ליזום היוועצות עם כל אחד מצוות השיפוט במגרש. באירוע זה, בשל העובדה כי מדובר בתוצאה צמודה ובאירוע מורכב בשניות הסיום של המשחק, החליט השופט לקיים היוועצות עם השופט הרביעי לצורך גיבוש ההחלטה הסופית הנכונה".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם שופט הכדורגל דוד בר נתן. שלומי גבאי
בר נתן זכה לגיבוי. השופט עם אבוקסיס/שלומי גבאי

בנוסף, ציינו בוועדה המקצועית כי במשחק בין הפועל באר שבע לעירוני קרית שמונה, הגיע לצפוניים כדור עונשין מ-11 מטרים אך הוא לא נשרק לזכותם. "בדקה ה-75 היה על שופט המסך להמליץ לבחון עבירה ברחבה ופסיקה לבעיטת עונשין לזכות עירוני קרית שמונה. במהלך הרמת כדור קרן, שחקן הפועל באר שבע תפס בשתי ידיו שחקן יריב ברחבה, תוך השפעה על יכולתו לשחק בכדור. השופטים הונחו להקפיד על אכיפה של תפיסות ברורות ברחבה, בפרט כאשר הכדור בכיוונו של השחקן הנתפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully