וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "כשעסקת מרטין האשק התפוצצה נכנסתי לדאון"

19.12.2020 / 9:54

מאמן מכבי חיפה בעונה שעברה התראיין ברדיו חיפה ("אם עזבתי בגלל שועה? יכול מאוד להיות שזה חלק מהעניין") ודיבר גם על נבחרת ישראל: "לא ג'וב שקורץ לי כרגע"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

מרקו בלבול, שאימן את מכבי חיפה בעונה שעברה, סיפק כמה תובנות מעניינות על תקופתו בירוק, בריאיון שהעניק לתכנית "הפאנל" ברדיו חיפה.

"האמת? אני נהנה מהחופש אחרי הרבה שנים ומתכונן לג'וב הבא", אמר בלבול. "קיבלתי הצעות, יותר מאחת אבל במיוחד אחרי השנים האחרונות שלי אני מכוון למועדון גדול. בתחום הזה צריך סבלנות וככה אני נוהג". כשנשאל האם הוא לא במכבי חיפה בגלל ירדן שועה ענה המאמן: "צריך לשאול את ראשי מכבי חיפה ולא אותי. אני באמת לא יודע אבל יכול מאוד להיות שזה חלק מהעניין".

בלבול הפתיע כשנשאל כיצד הוא לא מוזכר כמועמד לנבחרת ישראל. "לא יודע מי מזכיר מועמדים אבל זה ג'וב שממש לא קורץ לי כרגע. אני מחפש משהו אינטנסיבי יותר של יום יום". בלבול התייחס לעונה שעברה במהלכה אימן את מכבי חיפה: "כשעסקת מרטין האשק התפוצצה נכנסתי לדאון של כמה ימים כי הבנתי שחסר לי עומק בקישור וזה היה קשה מאוד".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הסיבה לפרידה? שועה/אדריאן הרבשטיין

לסיכום נשאל אם היה מצרף את עומר אצילי אם היה במקומו של ברק בכר: "יש למכבי חיפה מאמן מצויין כיום שנמצא באימונים והוא יודע. אצילי? לכל מקום שהייתי הולך הייתי רוצה להחתים אותו. ראינו כמה הוא משמעותי בעונה שעברה, זה לא רק המספרים זה גם העבודה שהוא עושה. הוא עושה הגנה כשחקן כנף בצורה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully