וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני המתאבק היהודי הכי טוב אי פעם"

עדי כפיר

18.12.2020 / 16:18

המתאבק היהודי מקסוול ג'ייקוב פרידמן שמככב ב-AEW אמנם רק בן 24, אבל כבר עכשיו נחשב לכוכב ענק. בריאיון לפודקאסט "טוטאל סלאם" הוא מספר: "אין מתאבק אחד שמסוגל לשבות קהל כמוני. הורג אותי שעדיין לא הייתי בישראל"

המתאבק היהודי, מקסוול ג'ייקוב פרידמן, שמככב ב-AEW (ימי שבת ב-16:00 באגו טוטאל) אמנם רק בן 24 אבל כבר עכשיו נחשב לכוכב ענק ולאחד המתאבקים שיובילו את ענף ההיאבקות המקצוענית בשנים הבאות.

לכבוד חג החנוכה, עדי כפיר ואבירן טוניס אירחו את MJF בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" ושוחחו איתו על הקשר ליהדות וישראל (וגם סיפור מיוחד לחנוכה), הכבוד להיכלל במצעד הבידור השנתי של "ניו יורק טיימס", היריבות מול קודי רודס, מתי הוא שוב יתאבק על אליפות העולם, הצירוף אל כריס ג'ריקו וקבוצת "אינר סירקל", וגם סיפק טיפ פוליטי.

על הקשר ליהדות וישראל אמר: "זה הורג אותי שעדיין לא הייתי בישראל. לא יצא לי לקחת חלק בתגלית, בגלל שמגיל 18 כל הזמן הייתי בדרכים בתקופה שהתאבקתי בסצנת האינדיז (עצמאית). היו לי בעבר 2 הזדמנויות להתאבק בישראל, אך זה לא יצא לפועל בגלל לוח הזמנים העמוס שלי וזה ממש ביאס. אני מתכנן ומצפה להגיע לישראל בעתיד, להתאבק שם ולנצח כי כמובן אני בלתי מנוצח. אני המתאבק היהודי הכי טוב אי פעם, אני הפנים של AEW אז אולי אצליח לארגן אירוע שלנו בישראל".

על הבחירה למצעד הבידור השנתי של ה"ניו יורק טיימס" אמר: "אני כנראה המתאבק הראשון אי פעם שנבחר למצעד 10 רגעי הבידור של השנה של 'ניו יורק טיימס', שזה ללא ספק אחד מגופי התקשורת הכי גדולים ופופולריים בעולם. אני לא חושב שזה קרה בעבר, האם אני חושב שזה יקרה שוב? ברור. האם אני חושב שזה שוב יהיה אני? ברור. אני מאוד גאה בעובדה הזו, כי אין מתאבק אחד שמסוגל לשבות קהל כמוני, זו פשוט עובדה. כשאני פותחים את הטלוויזיה הם לא חושבים על אף אחד חוץ ממני. זה כבוד גדול עבורי, אבל ראיתי את זה מגיע".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully