וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוף ה-UFC שאל אותי איך אני עושה הכנעות מסוימות"

עדי כפיר

18.12.2020 / 16:14

רגע לפני שלוחם ה-MMA שמעון סמוטריצקי, שמחזיק במאזן של 0:6, ייכנס מחר לכלוב של ליגת RCC שברוסיה, הוא התארח בפודקאסט "טייקדאון" וסיפר על ההתמודדות עם הקורונה, החתימה על החוזה בבלאטור והחיים ברוסיה

לוחם ה-MMA שמעון סמוטריצקי, שמחזיק במאזן של 0:6, יכנס מחר (שבת) לכלוב של ליגת RCC שברוסיה לקרב מול סרגיי יאסקובץ שמגיע עם מאזן של 5:13.

הישראלי בן ה-20 התארח אצל ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה בפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" ושוחח איתם על התקופה הארוכה ללא קרבות בעקבות הקורונה, החתימה על חוזה בבלאטור ומתי יהיה הקרב הבא, החיים ברוסיה והאימונים באחד המכונים הבכירים שם הכולל את אלוף UFC במשקל תרנגול פטר יאן, שביקש כמה טיפים.

על הקרב ברוסיה אמר: "קיבלתי אישור מיוחד מבלאטור להילחם ב-RCC, מפני שאני לא יכול כרגע להילחם תחתם כי אני עם דרכון ישראלי. לא מאפשרים לישראלים להילחם".

על מחנה האימונים אמר: "יש במכון שלי הרבה לוחמים בכירים וטובים, חלקם לוחמי UFC אבל הרוב הם מאד מוכרים בסצינה המקומית ברוסיה. התאמנתי בעבר ב-5 מכונים באירופה אבל במכון הנוכחי יש את החבר'ה הכי קשוחים שהתאמנתי איתם בחיים שלי. בשנה שאני מתאמן איתם עליתי מאוד ברמה".

על הקשר לאלוף UFC פטר יאן הוסיף: "יצא לי להתאמן עם פטר יאן שהוא אלוף ב-UFC, ואני יכול לספר שהוא גם ניגש אליי ושאל אותי איך אני עושה הכנעות מסוימות כמו נעילת ברך ועוד. להתאמן עם לוחם כזה זו חוויה, אני רואה אותו במכון ויוצא לנו גם לדבר מדי פעם ומתאמנים באותה הקבוצה. אני הכי צעיר בקבוצה ככה שיוצא לי להרוויח הכי הרבה ידע וניסיון. רק להתאבק עם יאן, להיות לידו, לראות אותו מתאמן נותן הרבה מוטיבציה וזה נותן דחיפה באמונה העצמית".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully