וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: טיילור רוצ'סטי בשיחות עם הפועל חיפה

16.12.2020 / 22:52

המגעים עם הפועל חולון נקלעו לקשיים עקב עלותו הגבוהה, אבל הרכז המתאזרח עשוי לנחות בכל זאת ביעד מפתיע אחר בישראל. גם מונאקו מתעניינת בו

טיילור רוצ'סטי ממשיך לעורר כותרות לקראת חזרה אפשרית לישראל, אבל תפנית מפתיעה עשויה להוביל אותו להפועל חיפה. המגעים בין הרכז הוותיק להפועל חולון נקלעו לקשיים בימים האחרונים, על אף העניין הרב שהמאמן סטפנוס דדאס הביע בשחקן. הקבוצה ניסתה לגייס את הכספים הנדרשים כדי לעמוד בעלותו הגבוהה, ובינתיים, האדומים מהכרמל נכנסו לתמונה והגישו לו הצעה משלהם.

שחקן הכוכב האדום בלגרד טיילר רוצ'סטי מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
בקרוב בהפועל חיפה? טיילור רוצ'סטי/דני מרון

רוצ'סטי (35, 1.86), ששוחרר בשבוע שעבר מהכוכב האדום בלגרד, הפך מיד לאטרקציה בעיני קבוצות ישראליות בשל הדרכון המקומי שבו הוא מחזיק מאז שיחק בעונת 2015/16 במכבי תל אביב. לא רק בארץ מתעניינים בו: הוא קיבל פנייה גם ממונאקו הצרפתית, שלזכותה עומדת בין היתר העובדה שהיא מופיעה ביורוקאפ.

חיפה, המאומנת בידי אלעד חסין, נהנית מפתיחת עונה מצוינת ועומדת על מאזן 2:4 בליגת העל. אחת מנקודות התורפה הבודדות שלה נוגעת למצבת הגארדים המקומיים: זיו בן צבי ואופק אביטל מקבלים תשע דקות בלבד למשחק, והישראלי היחיד שבולט בקו האחורי הוא הסמול פורוורד עמית שמחון (11.8 נקודות ב-32.5 דקות).

רוצ'סטי פתח את העונה בכוכב האדום בלגרד, אבל קיבל רק 11:16 דקות למשחק ביורוליג והפך לרכז השלישי ברוטציה, אחרי קורי וולדן ולנגסטון הול. הסרבים בחרו שלא לחדש את חוזהו הזמני, ובינתיים הספיקו להחתים במקומו את קינו קולום מוולנסיה, שכיכב לאחרונה במדי נבחרת ספרד נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully