וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה שלחה מכתב תלונה לאיגוד השופטים: "הטעויות נגדנו מתסכלות"

16.12.2020 / 15:11

במכתב פירטו אנשי המועדון את הטעויות הקשות לטענתם במשחקים האחרונים והוסיפו: "לא רק שהדבר חוזר על עצמו שבוע אחר שבוע, הטעויות נגדנו חוזרות על עצמן שנה אחר שנה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

ראשי עירוני קרית שמונה העבירו מכתב חריף ליושבת ראש איגוד השופטים רונית תירוש בו הם מלינים על הטעויות הרבות לטענתם מצד שופטי ליגת העל, שפגעו מאוד בקבוצה. במכתב כתבו ראשי המועדון: "נושא טעויות השיפוט במשחקי קרית שמונה מתסכל במיוחד שכן לא רק שהדבר חוזר על עצמו שבוע אחר שבוע, הטעויות נגדנו חוזרות על עצמן שנה אחר שנה".

בקרית שמונה טענו שכבר בעונה שעבר היו טעויות גדולות שכמעט גרמו לקבוצה לרדת ליגה. במועדון תוקפים גם את הוועדה המקצועית של איגוד השופטים בעקבות המסקנות שלה בנוגע למשחק בו הקבוצה הפסידה 3:0 למכבי חיפה. בקרית שמונה דיברו על המקרה בו נפסק פנדל לזכות הקבוצה אחרי ספק הכשלה על לוסיו, אבל השופט גל לייבוביץ' ביטל את השריקה שלו אחרי צפייה ארוכה במצלמות ה-VAR והתלבטות שארכה תשע דקות. הכעס של הקבוצה נובע גם מכך שאיגוד השופט לא נתן דעתו על ביטול העבירה ועל כך שלא הונף כרטיס אדום לעבר שחקן מכבי חיפה.

הוועדה המקצועית קבעה שלייבוביץ' צדק כשביטל את השריקה ונזפה בו רק על הזמן שלקח לצפייה, אבל בקרית שמונה משוכנעים שהייתה עבירה. במועדון הזכירו גם שהיה מקרה גבולי נוסף של אפשרות לפנדל לזכותם, אבל בפעם הזו השופט כלל לא ניגש לבדוק.

גל לייבוביץ' שופט כדורגל ישראלי מסתכל במסך במהלך המשחק בין עירוני קרית שמונה לבין מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
בקרית שמונה משוכנעים שהייתה עבירה. לייבוביץ' צופה/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

בקרית שמונה טוענים גם שהשופט שוחח עם אנשי ה-VAR במשחק נגד הפועל תל אביב אחרי שרועי קהת נתפס בבירור ברחבה, אך בחר לא ללכת לצפות במהלך. "קשה שלא לחשוב היכן הייתה קרית שמונה אם בחלק מהמקרים השופטים היו שופטים לפי הצדק" כתבו אנשי המועדון. בקרית שמונה ציינו שלתפיסתם העובדה שאין לחץ תקשורתי וסיקור נרחב סביב הקבוצה מאפשר לשופטים לשרוק נגדם ביתר נוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully