וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "רצינו להוכיח שההפסד בישראל היה בגדר תאונה"

15.12.2020 / 22:13

מאמן הפועל חולון חגג את הניצחון החשוב 71:75 במינסק, שהחזיר את קבוצתו למאבק העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות: "עכשיו אנחנו תלויים בעצמנו"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

"לצמוקי מינסק היה מזל שהיא תפסה אותנו בהרכב חסר במשחק הקודם", אמר מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס, עם הגעת הקבוצה לבלארוס - וצדק. הסגולים חזרו הערב (שלישי) למאבק על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, לאחר שניצחו בחוץ את מינסק 71:75.

את ההפרש מההפסד בישראל, 79:69, לא הצליחו דדאס ושחקניו למחוק - אבל כשנותרו שני מחזורים בקופה, הטבלה צמודה ביותר. לתסבוכת תרם הפסד הבכורה שספגה א.א.ק אתונה, 79:70 בשולה. היוונים עדיין צועדים במקום הראשון בבית ג' עם מאזן 1:3, אחריהם צמוקי וחולון עם 2:2 (כשלבלארוסים, כאמור, יתרון בטבלה הפנימית), והצרפתים במקום האחרון עם 3:1.

שתי הראשונות בבית יעפילו לשלב 16 האחרונות, ומשחק המפתח של חולון יהיה במחזור הבא, כשתארח את א.א.ק. היא לא תוכל לבנות על המומנטום שצברה הערב, מכיוון שהיא תפגוש את היוונים רק בעוד שלושה שבועות.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
"אנחנו בחיים". דדאס/דני מרון

"אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו צריכים להראות שההפסד בישראל היה בגדר תאונה", סיכם דדאס את המשחק. "חסרנו אז ארבעה שחקנים ונותרו לנו רק שישה, כך שהתקשינו מאוד. באנו לנצח הערב, וזה עוד יום טוב בשבילנו. זה הניצחון השישי שלנו ברציפות בכל המסגרות. אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה קצרה מליגת האלופות, וחייבים להתמקד עכשיו במפעלים המקומיים. אני גאה בניצחון הזה, ואחר כך ניגש לחישובים. אנחנו בחיים, ואנחנו תלויים בעצמנו ובגורלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully