וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היו ליקויים, אבל לא נתנצל על ניצחון קטן"

14.12.2020 / 22:41

מכבי חיפה עדיין בפסגה, ממשיכה לנצח, ואחרי ה-0:1 על הפועל תל אביב בכר יודע: "יש לנו לפעמים דעיכות במשחק, עדיף לתקן את זה באווירה טובה ואחרי ניצחון רביעי ברציפות". על ג'וש כהן: "וואו, כבר ראיתי את הכדור בחיבורים". שרי ואבו פאני הביעו תסכול אחרי שהוחלפו

מכבי חיפה גברה הערב (שני) 0:1 על הפועל תל אביב בקרב הקצוות, כשהמוליכה הגדגילה את הפער בפסגה, ואילו האחרונה בטבלה רק החמירה את הצרות שלה. מלך השערים ניקיטה רוקאביציה שוב כבש (20) והעניק לירוקים ניצחון רביעי רצוף ויתרון של שלוש נקודות בפסגה. ג'וש כהן הצטיין במחצית השנייה ומנע מנועלת הטבלה את השוויון שהגיע לה, כששרשרת החמצות של הפועל תל אביב גרמה לתסכול אצל המאמן ניר קלינגר, שראה את קבוצתו לא כובשת שישה משחקים ברציפות.

למרות הניצחון, במהלך המשחק נרשמה גם עצבנות בקרב המנצחת: מוחמד אבו פאני הוחלף אחרי שתי החמצות ממצבים נוחים, ונראה ביציע משליך בקבוק בתסכול. גם צ'ארון שרי הוחלף, ונראה עצבני בירידה למגרש.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא הבריקו במחצית השנייה, אבל ניצחון זה ניצחון. מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

ברק בכר: "תמיד כיף לנצח. היו ליקויים, אבל יכולנו לעשות את המשחק קל יותר במחצית הראשונה. סיבכנו את עצמנו ויכולנו גם לספוג, אבל בסוף זוכרים את התוצאה. לא נתנצל על ניצחון קטן של 0:1 ומסתכלים כבר על יום שבת. היינו חשופים מדי במחצית הראשונה וגם במחצית השנייה היו רגעים כאלה. יש לנו לפעמים דעיכות במשחק, זה קרה גם מול סכנין וזה משהו שאנחנו מנסים לעבוד עליו. עדיף לתקן את זה באווירה טובה ואחרי ניצחון רביעי ברציפות. אנחנו יודעים שאנחנו עוד רחוקים מלהיות מושלמים".

על ג'וש כהן: "וואו, כבר ראיתי את הכדור בחיבורים. ברור שההצלה הזו הייתה מאוד משמעותית, גול כזה היה נותן להפועל תל אביב דחיפה. דיברו על כמה נכבוש, 3-4, וראו שהיה לנו קשה. צריך לפרגן להפועל תל אביב על משחק מצוין".

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
בכר החמיא. כהן/לילך וייס רוזנברג
ניקיטה רוקאביציה חוגג שער, מכבי חיפה מול הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"מרגיש בבית בחיפה". רוקאביציה/לילך וייס רוזנברג

מלך השערים ניקיטה רוקאביציה אמר בסיום: "היינו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל אין משחקים קלים בכדורגל. לא היה קל, אבל חשוב שניצחנו וממשיכים קדימה. זה נחמד שיש לי 11 שערים ונחמד לעשות היסטוריה, אבל יותר חשוב לי לנצח. זה מה שנותן לי מוטיבציה, זה ספורט קבוצתי. אני שמח שלקחנו שלוש נקודות והפנים למשחק הבא. אני שמח בחיפה, טוב לי בישראל וזה המקום בו אני מרגיש בבית. נבחרת אוסטרליה? זה לא תלוי בי, אני יכול רק לשחק ולעשות את המקסימום. כל השאר לא תלוי בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully