וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עדיין המומה: "כולנו נצטרך לעשות חשבון נפש גדול"

14.12.2020 / 8:57

בצד המפסיד של החגיגה בבלומפילד מתקשים לעכל: "יצאנו פראיירים, אין מילה אחרת". אכזבה ממשחק ההגנה, קפילוטו ישחק בשבת?

תקציר ה-3:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה/ספורט1

אכזבה קשה נרשמה אמש (ראשון) בקרב שחקני ואנשי הפועל חיפה בעקבות ההפסד הדרמטי 4:3 למכבי תל אביב. האדומים מהכרמל כבר הובילו 0:2, איבדו את היתרון, עלו ל-2:3 בדקה ה-87, אבל ספגו בדקות 89 ו-95 וירדו מנוצחים. "יצאנו פראיירים, אין מילה אחרת", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "במשחק כזה אתה לא יכול לספוג שערים כל כך קלים בדקות הסיום. כולנו נצטרך לעשות חשבון נפש גדול".

בקבוצה ביקרו את חוסר הריכוז בדקות האחרונות ובייחוד את משחק ההגנה שאפשר לאלופה לכבוש שערים קלים. המאמן חיים סילבס הכניס את בן והבה במטרה לעבות את מרכז ההגנה ולחזק אותה, אך התוצאה הייתה הפוכה. בקבוצה מחכים מאוד לחזרה לכושר של ניסו קפילוטו והוא עשוי לקבל דקות כבר במשחק הקרוב, נגד הפועל כפר סבא ביום שבת. גם עידו לוי חזר לאימונים ובקבוצה מקווים שהשניים ייכנסו לעניינים ויתנו פתרון במרכז ההגנה, אחרי 16 ספיגות העונה - פחות רק מבני סכנין.

שחקן הפועל חיפה רוסלן ברסקי. אריאל שלום, אריאל שלום
בחיפה אמרו: "המשחק כזה אי אפשר לספוג שערים כל כך קלים". ברסקי אתמול/אריאל שלום, אריאל שלום

"להוביל פעמיים ולא לצאת אפילו עם נקודה זה מאוד כואב", אמר חנן ממן שכבש את השער השני של האורחת, "מכבי תל אביב ישבה עלינו הרבה וכבשה שערים, אבל איך שהמשחק התפתח זה חבל כי היינו צריכים לשמור ולהעז יותר. לא עשינו את זה ושילמנו על טעויות קריטיות".

למרות האכזבה העמוקה, בחיפה גם שיבחו את השחקנים ואת חיים סילבס על כך שהיו שותפים למשחק ברמה ובקצב גבוהים מאוד ושהוכיחו שוב מול יריבה בכירה שהם מציגים כדורגל חיובי וטוב. "אסור עכשיו ליפול", אמר גורם בקבוצה, "צריך להמשיך בדרך שלנו. יש פה קבוצה ששווה הרבה יותר מתחתית וצריך להתחיל לתרגם את זה לנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully