וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל תל אביב: "מזלזלים, אבל אנחנו לא כאלה חלשים". גיל יצחק חתם

האדומים נערכים לקרב הקצוות בחיפה (ב', 20:45, ספ' 5): קלינגר מדרבן, החלוץ ייכלל בסגל, השחקנים חוששים מרוקאביציה ושרי, גוטליב עתיד לעבור מבחן כשירות. בכר לא צפוי לבצע שינויים בצד השני, וילדסחוט יחזור לסגל

מחזור 10הסתיים14/12/2020
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (20)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

    מכבי חיפה

    ההפסד של מכבי פתח תקוה הותיר את מכבי חיפה במקום הראשון, וברק בכר רוצה לראות את הקבוצה שלו משיגה מחר (שני, 20:45, ספורט 5) מול הפועל תל אביב ניצחון רביעי ברציפות ופותחת פער של שלוש נקודות בפסגה. "אנחנו רוצים להיות יותר יציבים לאורך יותר דקות ומנסים לשפר את זה", אמר המאמן לקראת קרב הקצוות. "לנצח שלושה משחקים ולא לספוג זו הרגשה טובה, אבל אנחנו זוכרים את שני ההפסדים לפני כן. אנחנו פוגשים קבוצה בתקופה פחות טובה וכבר הפסדנו לקבוצות שהיו בתקופות פחות טובות. יש לנו עומס של משחקים כרגע ואין סיבה לעסוק בינואר".

    המגן רז מאיר הוסיף: "אני מאמין בעצמי ועובד מאוד קשה כדי להיות על המגרש. אני שמח שנתנו לי את ההזדמנות ומקווה להמשיך. מכבי חיפה זה הבית שלי וכמובן שאני רוצה להישאר גם אחרי סיום החוזה. מגן ימני זה התפקיד הטבעי שלי, אבל אעשה הכול בכל תפקיד - העיקר להיות על הדשא. יש לנו סגל חזק וחדר הלבשה מגובש. אנחנו בתקופה טובה ומקווים להמשיך את זה".

    בנוגע להרכב, עושה רושם שבכר לא יבצע שינויים בהשוואה ל-11 שפתחו במשחקים האחרונים. מי שיחזור לסגל הוא יאניק וילדסחוט, ככל הנראה על חשבון סתיו נחמני. בחיפה עוסקים גם בחלון ההעברות המתקרב כשהמטרה היא להתחזק במספר שחקנים. כזכור,מוחמד עוואד עשוי לשוב אם יקבל שחרור מלך פוזנן, לה הושאל. גם חאתם עבד אלחמיד בתוכניות אך זה יקרה רק אם בחיפה ימצאו מתווה כלכלי מתאים.

    רז מאיר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
    "מכבי חיפה זה הבית". רז מאיר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר עדיין לא החליט על ההרכב שיפתח מחר בחיפה, כאשר אדי גוטליב עשוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק, ולאחריו יוחלט על ה-11. אם גוטליב יוכל לפתוח, יהיה זה לצד סיאנדה קולו כאשר איאד אבו עביד יפתח כמגן ימני. אם גוטליב לא יהיה כשיר, עשוי אבו עביד לשחק כבלם ואילו ניב סרדל כמגן. גם האפשרות שרז שלמה יפתח כבלם נמצאת על הפרק, אך נראה שהצוות המקצועי אט אט מאבד אמון בבלם הצעיר.

    על אף יחסי הכוחות, קלינגר ניסה להחדיר בשחקניו אמונה ביומיים האחרונים ואף אמר להם: "לא היינו פחות טובים כמעט באף משחק ובהרבה מהם היינו יותר טובים. אני מאמין במי שנמצא כאן". השחקנים עצמם איבדו ביטחון לאחר כל כך הרבה משחקים ללא שער, כאשר אחד מהם אמר היום: "צוחקים עלינו, מזלזלים, אבל כשנבקיע את הראשון יבואו עוד. אנחנו לא כאלה חלשים כמו שעושים מאיתנו, מה גם שיחזקו את הקבוצה בינואר".

    השחקנים עצמם דיברו על ניקיטה רוקאביציה וצ'ארון שרי כעל השניים שהסגירה שלהם היא המפתח ואמרו: "קבוצות מתכוננות אליהם ובעשר דקות הם שוברים אותן. נצטרך להיות מרוכזים אחרת ניכנס לרשימת הקבוצות שחיפה מפרקת".

    על רקע הבעיות בהתקפה, גיל יצחק חתם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ עבר בבקרה וייכלל בסגל.

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
    מחכים לו. אדי גוטליב/מערכת וואלה!, אריאל שלום

    טריוויה

    * זה מפגש בין ההתקפה הטובה בליגה (מכבי חיפה עם 20 שערים) להתקפה הגרועה בליגה (הפועל תל אביב עם שלושה בלבד).

    * הירוקים מגיעים אחרי שלושה ניצחונות בהם שמרו על שער נקי, כשלפני כן ספגו ב-11 משחקים רצופים.

    * הפועל תל אביב כבשה כאמור רק שלושה שערים (מתוכם שער שדה אחד) בתשעה מחזורים וזו הפתיחה הכי גרועה בתולדותיה מבחינה התקפית. בנוסף, היא סופרת כבר 481 דקות ללא שער בליגה.

    * הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה שלא כבשה בחצי השעה הראשונה וגם היחידה שלא כבשה ברבע השעה האחרונה במשחקים עד כה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-45 והכי מאוחר בדקה ה-68.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully