וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לפודקאסט "טייקדאון": הקאמבק של מייוות'ר ולקראת אירוע בלאטור 254

עדי כפיר

11.12.2020 / 19:24

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מתכוננים לקרב המצופה על התואר במשקל זבוב בין דייווסון פיגורדו לבין ברנדון מורנו. וגם על החזרה של מייוות'ר

אלוף ה-UFC במשקל זבוב, דייווסון פיגורדו, יערוך קרב אליפות שני תוך חודש כשיילחם נגד ברנדון מורנו. לקראת קרבו של האלוף הברזילאי, התייחסו ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה בפרק 55 של הפודקאסט "טייקדאון" ליתרונות ולחסרונות של הכוכב בקטגוריית הזבוב (125 פאונד). בנוסף התייחסו השניים לקרב של טוני פרגוסון באותו האירוע, ולחזרתו של פלויד מייוות'ר, שישתתף בקרב ראווה.

סצ'קובסקי הסביר: "שניהם נלחמו באירוע UFC 255 לפני כחודש. שניהם סיפוק הופעות מדהימות בקרבות שלהם וניצחו כבר בסיבובים הראשונים, ולכן דיינה ווייט החליט לזרוק אותם שוב למים העמוקים. מנכ"ל ה-UFC אמר שקורה משהו ללוחמים במיוחד לצעירים שרוצים להילחם כמה שיותר. פעם לוחמים רצו זמן לנוח ולהתאמן מחדש, והיום זה כבר לא ככה. בקרב האחרון פיגורדו חשף את הקילר אינסטינקט שלו ".

פריינטה הוסיף: "אין כמעט קרבות עכשיו ולכן לאנשים אין כמעט איפה להתבטא. המצב קשה והרבה לוחמים צעירים היום, לדעתי, לא עברו מספיק דרך קודם כל בענף הלחימה ספציפי שלהם. לדעתי הכל מצביע על ניצחון של פיגורדו, הוא נמצא שם בזון של הניצחונות לדעתי הוא יחזיק בתואר עוד הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully