וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה חשוב לחזור להיות קבוצה יותר אגרסיבית ומחוברת"

8.12.2020 / 19:03

מאמן מכבי חיפה אהב מה שראה ב-0:3 על סכנין: "בקושי הגיעו למצבים נגדנו בשלושת המשחקים האחרונים". סאן מנחם: "כשאנחנו לא סופגים זה מוסיף ביטחון". כיאל: "היה כיף לשחק מולם, יכולנו לעקוץ"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

המומנטום המוצלח של מכבי חיפה נמשך גם הערב (שלישי), כשהירוקים השיגו ניצחון שלישי וגם הוא הגיע ללא ספיגה - 0:3 על בני סכנין בחוץ, שהעלה את הקבוצה של ברק בכר לפסגת הטבלה עם 19 נקודות, ממש כמו מכבי פתח תקוה. סאן מנחם כבש ראשון עם עקב נהדר כבר בדקה החמישית, ג'וש כהן בישל לצ'ארון שרי בדקה ה-66 ובדקה ה-75 הצטרף לחגיגה גם דולב חזיזה. רצף הכיבושים של ניקיטה רוקאביציה נקטע אחרי 13 משחקים ברציפות בהם מצא את הרשת. המשוכה הבאה של הירוקים: ביום שני הבא מול הפועל תל אביב, כשבאופק כבר המפגש המסקרן מול גיא לוזון ושחקניו, בעוד כשבוע וחצי. סכנין, לעומת זאת, נעצרת אחרי שני ניצחונות רצופים בהם שמרה על רשת נקייה.

"הצלחנו להפיק לקחים משני ההפסדים בהם נראינו פחות טוב", אמר ברק בכר. "היה חשוב לחזור להיות קבוצה יותר אגרסיבית ומחוברת ולעשות את הדברים כמו שאנחנו צריכים לעשות. אני שמח שניצחנו שלוש פעמים ברציפות ופעמיים בשני משחקי חוץ קשים מאוד. למרות שיש לי ביקורת גם על המשחק היום, אחרי חצי שעה ירדנו והזמנו את סכנין לתקוף ורק במזל לא ספגנו. אני שמח שבמחצית השנייה השחקנים היו יעילים יותר והפכו את המשחק לקל".

על השיפור בחלק האחורי אמר המאמן: "בכל משחק ספגנו עד שלושת המשחקים האחרונים, אמרתי שזה משהו ברמה הקבוצתית. שמעתי ביקורת על המגנים והבלמים וצריך לפרגן להם. זה משהו שכל הקבוצה צריכה לעבוד עליו וכל הקבוצה עוזרת להגנה. בקושי הגיעו למצבים נגדנו בשלושת המשחקים האחרונים".

על השיא של רוקאביציה שנעצר אמר בכר: "חשבתי על זה כשהחלפתי אותו, אבל צריך גם לשמור עליו. בסדר, יתחיל עכשיו ברצף חדש".

סאן מנחם הוסיף: "היה חשוב מאוד לנצח. גם זה שאנחנו לא סופגים מוסיף ביטחון ורואים את זה במגרש. זה מתחיל מהחלוץ ועד קו ההגנה. חשוב לעשות רצף טוב ולצבור עוד ביטחון. טאלב הוא שחקן מצוין ותחרות זה משהו בריא וטוב, אם זה מוציא ממני יותר אז מה טוב. אם מכבי חיפה תציע לי חוזה, אשמח מאוד להישאר פה. אני מרגיש פה בבית ונמצא פה כבר שש שנים, אשמח להמשיך פה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
על הגל. בכר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המפסיד ניסו אביטן סיכם: "במחצית השנייה היה למכבי חיפה קל מדי וספגנו ממצב נייח במתנה במחצית הראשונה. אני לוקח את הדברים החיוביים, במחצית הראשונה היו לנו דקות טובות מאוד ויכולנו גם לכבוש. הגענו מאורגנים אל המשחק, ידענו שאנחנו רוצים לשחק כדורגל וזה עבד לנו בחלק מהזמן, אבל במבחן התוצאה זה לא עבד. אני לא מכיר משחקים קלים וקשים, כל משחק הוא חשוב ומשמעותי, אנחנו מתכוננים לכל משחק כמו שצריך. עשינו התקדמות גדולה, היום לא לקחנו אמנם נקודות, אבל אנחנו עם הפנים קדימה ונרצה לקחת נקודות במשחקים הקרובים".

בירם כיאל אמר על המפגש עם האקסית: "במחצית הראשונה הגענו לכמה מצבים ויכולנו לעקוץ, אבל כשאתה מגיע למצבים אתה צריך לכבוש. השער השני גמר אותנו עם הכדור הארוך הזה. היה כיף לשחק נגד מכבי חיפה, אבל אני מרוכז במה שאני עושה במגרש. אנחנו לא משחקים בשכונה, אנחנו שחקנים מקצוענים. נתתי הכול למען המועדון היום. מכבי חיפה מועדון ענק, קבוצה טובה שיודעת מה היא עושה על המשחק. לצערי השער המוקדם שיבש לנו את התכניות. המשחק מול בית"ר הוא חשוב כי הוא על שלוש נקודות. אנחנו רוצים להתקדם בטבלה ולשמח את האוהדים כדי לשמח אותם אחרי האכזבה של היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully