וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פול גרובס חתם בליגה השישית באנגליה, הגיוס של מוזי נדחה למרץ

8.12.2020 / 17:25

עוזר המאמן שנפרד "בגלל הצעה מפתה" הצטרף לגלוסטר סיטי שאינה מקצוענית. במועדון מרוצים: "מן הראוי לתת למוזי להשלים את הליך אזרוחו וקבלת מעמד של ספורטאי פעיל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

פחות מיממה אחרי הודעת מכבי חיפה על עזיבתו של עוזר המאמן פול גרובס "בשל הצעה שקיבל ממולדתו", מונה האנגלי באופן רשמי למאמנה החדש של גלוסטר סיטי מהליגה השישית.

כזכור, כבר לפני כחודש וחצי החל גרובס לחפש אתגר אחר, וברגע שנקרתה בדרכו אפשרות לשוב לאנגליה, גם אם מדובר בקבוצה חצי מקצוענית, הוא ניצל אותה ונפרד ממכבי חיפה.

גרובס בן ה-54, שהגיע למכבי חיפה לפני שנה וחצי אחרי שעבד בעבר עם אברהם גרנט בווסטהאם ופורטסמות', אמר אתמול בהודעת הפרידה: "נהניתי מאוד במכבי חיפה. הייתה לי פה תקופה נהדרת, לעבוד עם השחקנים ובמועדון. תודה רבה להנהלה ולקהל. אני כעת בדרך לאתגר חדש כמנג'ר באנגליה, עבורי זו הזדמנות. מאחל למועדון הצלחה רבה".

במקביל למשחק מול בני סכנין, הודיעו הירוקים כי גיוסו של טימוטי מוזי, שאמור היה להתגייס לצה"ל היום, נדחה למרץ: "תודות למאמצים של ראשי המועדון מול שר הספורט חילי טרופר, שר הפנים אריה דרעי, סגן ראש מנהל הספורט דודו מלכא ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר, מתוך הבנה של הגורמים הרלוונטיים בצה"ל כי מן הראוי לתת למוזי להשלים את הליך אזרוחו ולקבל מעמד של ספורטאי פעיל לאחר זימונו הצפוי לנבחרת הצעירה".

מוזי, בן למהגרים מדרום אפריקה, נולד בישראל, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולפני כחצי שנה, בתום מאבק ממושך, זכה לקבל הכרה ותעודת זהות ישראלית. בעקבות כך השחקן היה אמור להצטרף לנבחרות ישראל ולקבל מעמד של ספורטאי פעיל, אלא שאישור פורמאלי של ויתורו על האזרחות הדרום אפריקאית, מונע ממנו זאת. בשל העיכוב, המועדון ביקש משלטונות הצבא לדחות את הגיוס, אך עד היום הבקשה נענתה בשלילה ובמועדון הופתעו לגלות שהשחקן מגויס כלוחם. במשרד הספורט התערבו והביאו לשינוי במצב, כשמוזי עצמו אמר השבוע: "אני הכי גאה בעולם להתגייס לצה"ל ולתרום למדינה. במצב אחר הייתי עושה שירות קרבי, אבל אני שחקן כדורגל מקצועני, זו הקריירה שלי וגיוס כזה יפגע לי בקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully