וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג תוקף: "לה פמיליה מוזמנים לפתוח מועדון אחר"

8.12.2020 / 9:38

הבעלים המשותף של בית"ר ירושלים מאיים ויורה לכל כיוון: "מנהיגי לה פמיליה פוחדים ובצדק. הם יצטרכו לעמוד בפני שופט ולשלם הרבה מאוד כסף. אחד מבעלי הפועל תל אביב ניסה לחטוף את העסקה בלי בושה. התורה מעדיפה מוסלמים על פני נוצרים. תודה לביבי נתניהו"

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צופה במשחק של בית"ר ירושלים עם שייח' חמד בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

"אני יהודי מאמין, שומר שבת, מניח תפילין, שומר מסורת. הייתי מ"פ בצבא, שירתתי 7 שנים בגאווה. אני מצביע ימין כל חיי, האידאולוגיה הביטחונית שלי ימנית, האידאולוגיה הכלכלית שלי ימנית. ואני ליברל. מאמין שכולנו שווים, מאמין בזכויות להט"ב, מאמין בסולידריות. אני מאמין שגזענות נובעת מבורות, אטימות ופחד". כך פתח הבוקר (שלישי) משה חוגג את הפוסט הארוך שכתב בפייסבוק אחרי מכירת 50 אחוז מבית"ר ירושלים אתמול לשייח' חמד בן ח'ליפה מאיחוד האמירויות.

חוגג התייחס לאוהדים של בית"ר ירושלים שמתנגדים לעסקה: "אין בי פחד לעשות את הדבר הנכון. לא מפחד מלה פמיליה, אני מכיר אותם היטב, מכיר את האנשים, הם אנשים טובים בבסיסם, הם חושבים שהם עושים טוב ולפעמים הם באמת עושים טוב, הבורות, האטימות והפחד לוקחים אותם למקומות מצערים. הלכתי איתם לרב שלהם שאמר להם שאין שום בעיה, להיפך, אמר להם שהתורה מעדיפה מוסלמים על פני נוצרים (אני מאמין שכולם שווים), הרב שלהם מעניין אותם רק אם הוא נותן את התשובה שהם מחפשים. אפילו גדול הדור, הגאון חיים קנייבסקי לא משנה עבורם. אפילו ביבי נתניהו לא מעניין אותם בנושא הזה, הם מובלים על ידי שנאה שנובעת מבורות ופחד".

"אלימות היא פיתרון של פחדנים", המשיך חוגג, "לה פמיליה מפחדים בצדק, הנזק התדמיתי שהם גרמו למועדון לאורך השנים הוא גדול ואם הם לא יעצרו מיידית הם יצטרכו לתת את הדין בפני שופט, הסביר לו את האידאולוגיה הגזענית שלהם ולשלם הרבה מאוד כסף, אני רוצה לראות אם יש שופט בישראל שיפסוק שלה פמיליה לא פגעה במוניטין של המועדון".

חוגג הוסיף: "בניגוד לביטקויין, לה פמיליה הוא לא אירגון מבוזר, יש להם שמות והם ידועים לכל, כל מנהיגי לה פמיליה יצטרכו לשלם אם לא יעצרו מייד. אם הם רוצים מועדון טהור שמבוסס על גזענות הם מוזמנים להקים כזה, המועדון שלי יהיה טהור מגזענות. העסקה ההיסטורית הזו היא פנטסטית עבור מי שרוצה בטובת בית"ר ירושלים, ורעה למי שנגד המועדון".

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון, מערכת וואלה!
"חברי לה פמיליה ידועים לכולם". חוגג בימי שלום עם האוהדים/מערכת וואלה!, דני מרון

חוגג המשיך: "בזכות העסקה קל לראות את כל האינטרסים ואינטרסנטים, פתאום לה פמיליה ואולטראס הפועל תל אביב משתפים פעולה להפיל את העסקה (סוג של שלום?), אחד מבעלי הפועל תל אביב מנסה לחטוף את העסקה בלי בושה, בעלים קודם של כל מיני קבוצות מהן נזרק אוכל את ליבו, אנשי תקשורת נהורים טהורים פתאום מסבירים שהעסקה אסורה.

"הבעלים החדש הוא מאחת המשפחות העשירות בעולם אם לא העשירה מכולן, הוא יתן לבית"ר ירושלים את הכלים להעמיד מועדון בסדר גודל שלא היה כאן, הוא תומך נלהב של ישראל, איש של שלום ואהבה, בדיוק כמוני, הוא בא לעשות טוב לאנשים וביחד נוכל להראות לדור הצעיר שמוסלמים ויהודים יכולים להיות חברים טובים ולעשות ביחד דברים גדולים ויפים. מי שנגד דבר כזה ראוי שיסתכל במראה וישאל את עצמו למה...

"בנתיים הרוב הדומם כבר לא דומם ולא ניתן לשנאה שוב לנצח. ברוך השם עשיתי לא מעט דברים בחיי, זה כנראה המשמעותי ביותר. אני נכשל המון, מפסיד, נופל, סופג אש על ימין ועל שמאל אבל תמיד ממשיך ללכת בדרך בה אני מאמין. תודה מיוחדת לאוהד בית"ר, ראש הממשלה, ביבי נתניהו על השלום הנפלא הזה שבלעדיו כל זה לא היה קורה. תודה לכל המברכים. מעריך את התמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully