וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לישראל: באיחוד האמירויות כלל לא מתייחסים לעסקת בית"ר ירושלים

אורי לוי, שליחנו לדובאי

7.12.2020 / 12:55

בזמן שאצלנו מסקרים בהרחבה את העסקה המיועדת בין חוגג לשייח' בן ח'ליפה, במדינה מהמפרץ התגובות לנושא מהוססות עד לא קיימות, הן בתקשורת והן בקרב גורמים בכירים בכדורגל המקומי

יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון באיחוד האמירויות/מנהלת הליגות של אבו-דאבי

על רקע עיכוב הנוסעים הישראלים בשדה התעופה בדובאי לפנות בוקר (שני) נראה שבגזרת בית"ר ירושלים, הנוסעים דווקא ממשיכים להתקרב ליעדם. גם היום ממשיכות בקצב הפגישות סביב ההסכם המתקרב בין נציגי בית"ר ירושלים ונציגיו של השייח' חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן, כך לפי מקורות המקורבים למו"מ הנמצאים באיחוד האמירויות.

מחר אחר הצהריים צפויה מסיבת העיתונאים המשותפת של הבעלים משה חוגג ובן ח'ליפה, הבכיר האמירתי ממשפחת המלוכה מאבו דאבי. יש לציין, כי על אף הסיקור הנרחב של הנושא בישראל, באיחוד האמירויות העסקה לא זוכה לתשומת לב כלל מצד התקשורת המקומית, והתגובות הממשיות אליה, לפחות כרגע, מהוססות עד לא קיימות, הן בתקשורת והן בקרב גורמים בכירים בכדורגל המקומי.

טרם נקבע היכן תיערך מסיבת העיתונאים ההיסטורית, כאשר לצד עשרות המלונות, אולמות הפאר ומגדלי היוקרה שעיר כמו דובאי יכולה להציע, קיים סיכוי שהאירוע ייערך בביתו של בן ח'ליפה בעצמו, דבר שבהחלט עשוי להעיד על הכיוון אליו הדברים הולכים.

שייח חמד בן חליפה אל נהיאן, משה חוגג. וואלה, אתר רשמי, עיבוד תמונה
אפס התייחסות בתקשורת המקומית. חוגג ובן ח'ליפה/עיבוד תמונה, וואלה, אתר רשמי

בימים אלה דובאי הפכה למוקד משיכה עצום לישראלים. משלחות עסקיות, תקשורתיות ואלפי תיירים, כאשר משלחת מטעם מנהלת ליגת העל נמצאת כאן בימים אלה, כחלק משיתוף הפעולה שנחתם בין הליגות באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully