וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן במגעים עם סנט פולטן, יצטרף לדור חוגי באוסטריה?

7.12.2020 / 8:43

שני החלוצים ששיתפו פעולה במכבי פתח תקוה, בדרך לאיחוד? כהן מסיים חוזה בדילה גורי הגאורגית ויהפוך לשחקן חופשי

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:3/ספורט 1

לידור כהן, שבימים אלה מסיים חוזה בדילה גורי הגאורגית, מנהל מגעים מתקדמים עם סנט פולטן, שבשורותיה משחק דור חוגי. האוסטרים התעניינו בכהן לפני כחודשיים, אך הקבוצה הגיאורגית סירבה לשחררו וכעת חודשו המגעים.

כהן גדל במכבי פתח תקוה, נמכר בגיל צעיר לבית"ר ירושלים ולאחר מכן נמכר חזרה לפתח תקוה. בעונה שעברה הוא עלה ליגה עם הקבוצה ממלאבס והגיע איתה עד לגמר הגביע, לפני שחתם בדילה גורי. בריאיון לוואלה! ספורט לפני כחודשיים אמר: "כשהפכתי לשחקן חופשי ציפיתי למשהו גדול יותר מדילה גורי, אבל הקורונה והעובדה שהייתי בשנה האחרונה עם מכבי פתח תקוה בליגה השניה פגעו בי. נקווה שאחרי גאורגיה אני אעשה את השידרוג".

חוגי שבעצמו שחיק במכבי פתח תקוה בעונה שעברה, חווה עונה מצוינת עד כה וב-10 משחקי ליגה במדי סנט פולטן, כבש 7 שערים ובישל 3 נוספים.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג עם דור חוגי. דני מרון
החגיגות יעברו לאוסטריה. חוגי וכהן/דני מרון

הקבוצה הקטנה ממרכז אוסטריה בדרך כלל מתברגת בחלק התחתון של הטבלה, אבל כעת היא נהנית מעונה טובה מאוד ומדורגת במקום ה-5 מתוך 12, תוך שהיא מקדימה קבוצות כמו אוסטריה וינה ו-וולפסברגר שבשנים האחרונות התברגה בצמרת. אם היא תסיים את העונה הסדירה במקום בו היא נמצאת כעת, סנט פולטן תתברג באופן מפתיע בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully