וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בית"ר ירושלים בדרך לחתימה: "האווירה בין הצדדים מצוינת"

7.12.2020 / 8:24

מרבית התנאים סוכמו והפרטים הטכניים האחרונים אמורים להיסגר עד יום שלישי. בן ח'ליפה ימנה נציג בהנהלה ובמועדון הבהירו: כרגע יותר חשוב להשקיע בתשתיות מאשר בסגל. ולצד המגעים המתקדמים בדובאי, הערב (20:45) הקבוצה תנסה לצאת מהמשבר נגד הפועל באר שבע

צפו בעידן ורד ודראפיץ' מדברים לקראת המשחק מול באר שבע/בית"ר ירושלים

לאחר שבמוצאי שבת משה חוגג והשייח' חאמד בן ח'ליפה הגיעו לסיכום עקרוני של פרטי ההסכם בו יצטרף לבעלות על בית"ר ירושלים, עורכי הדין וחברי ההנהלה ישבו אתמול (ראשון) עם הטיוטות ופרטי ההסכם בין הצדדים. עד לשעת לילה מאוחרת טופלו מרבית הסעיפים, כאשר נותרו כמה פרטים טכניים שאמורים להגיע לידי סיכום היום. לאחר מכן אמורה להתבצע החתימה. גורמים בבית"ר אמרו אתמול: "זה לא רק שיתוף הפעולה, האווירה היא מצוינת. אווירה של רצון לשיתוף פעולה מלא ואמיתי בין הצדדים".

לאחר שהעסקה תיחתם ותושלם, לבן ח'ליפה יהיה לפחות נציג בכיר אחד בהנהלת המועדון בשלב הראשון, שיילמד את העסק ויעביר רשמים לאמירויות. לצד השמועות כי יושקעו בכל שנה סכומים גבוהים מאוד בקבוצה, לשייח' הובהר שכרגע חשוב יותר להשקיע כסף בתשתיות. לבן ח'ליפה ואנשיו הוסבר שלמרות הרצון לצרף שחקנים משמעותיים, יהיה נכון להשקיע גם בראייה לטווח ארוך ולא כפי שנעשה בשנים קודמות בבית"ר.

משה חוגג בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
החתימה מתקרבת. חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ובצד המגעים המתקדמים בדובאי, בית"ר ירושלים תארח הערב את הפועל באר שבע (שני, 20:45, ספורט 5) במטרה לצאת מהמשבר. אחרי שצברו נקודה אחת מ-12 האחרונות והתקרבו מאוד לקו האדום, המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מתכננים 6 שינויים בהרכב.

מיכאל אוחנה יחזור ל-11, סנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון ישחקו כמגינים, לירן רוטמן ושלום אדרי יסייעו לעלי מוחמד בקישור ואילו עוזיאל פרדו ישחק לצד ירדן שועה בהתקפה. על אף העובדה ששחקנים בכירים כמו אלירן עטר ועידן ורד יורדים לספסל, בבית"ר ציינו כי "אף אחד לא צייץ, כולם קיבלו בהבנה את ההחלטות ומבינים שזה אולי אפילו נכון להם. מעכשיו כל אחד יצטרך להוכיח את עצמו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully