וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים גדולות: השנה שעלתה לנייג'ל האסלביינק ביוקר

12.12.2020 / 12:00

הוא עזב את הפועל באר שבע עם חלומות על חוזה משודרג, אבל הניסיון לחלץ תוספת נוספת וחוסר ההפנמה של המשבר עלו לו ביוקר. שנה לקורונה, פרויקט מיוחד

צפו בנייג'ל האסלביינק כובש במדי נבחרת סורינאם/יוטיוב

באפריל האחרון הודיעה הפועל באר שבע כי הגיעה להסכמה עם נייג'ל האסלביינק על התרת חוזה. לחלוץ ההולנדי היה חוזה לעונה נוספת בשכר של כ-350 אלף יורו לשנה עם אופציה לעונה נוספת, אך משבר הקורונה גרם לכך שבבאר שבע העדיפו להיפטר מחוזהו, על אף שנרכש בקרוב ל-1.5 מיליון יורו מקריית שמונה רק שנתיים קודם לכן.

התרת החוזה התאימה לשני הצדדים. בהודעות המועדון נכתב כי השחקן ביקש לעזוב מסיבות אישיות, אך הסיבה האמיתית הייתה יעד אטרקטיבי יותר. באותם הימים עמדה בפני האסלביינק הצעה מקבוצה בדרום קוריאה בשכר דומה לזה של באר שבע, וקבוצות נוספות במזרח התעניינו בו ונקבו בסכומים גבוהים אף יותר.

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע העדיפו להיפטר מחוזהו. נייג'ל האסלביינק/ברני ארדוב

בהמשך הקוריאנים שיפרו את ההצעה והיו מוכנים לדבר גם על חוזה ארוך טווח. כל שחקן אחר היה קופץ על ההצעה ומחפש את הטיסה הקרובה לסיאול, אבל אז האסלביינק הפתיע את הדרום קוריאנים כשדרש מאה אלף יורו נוספים, לאחר ששמע מחברים המשחקים במזרח שהסכומים שם גבוהים יותר משהוצעו לו.

השינוי בדרישות הביא לכך שהקוריאנים נפגעו והודיעו כי השחקן יורד מהפרק. בסביבתו של השחקן סיפרו השבוע: "נייג'ל האמין שהוא יגיע למשכורות של 450-500 אלף יורו לפחות, בסוף הוא הפסיד המון כסף, הוא היה צריך לקחת את מה שהיה לו ביד".

ניתן היה להניח שהאסלביינק יסיק את המסקנות מהפיצוץ עם הקוריאנים, אך זמן קצר לאחר מכן הגיעו עבורו הצעות מטורקיה בסכומים שנעו סביב 300 אלף יורו לעונה, וגם כאן הוא התעקש ודרש סכומים גבוהים יותר. בשעה שמשבר הקורונה גרם לירידת משכורות בענף כולו מחודש לחודש, ההולנדי המשיך לאחר את הרכבת פעם אחר פעם. גם כשהטורקים העלו מעט את ההצעה הוא לא היה מוכן לשמוע.

האסלביינק החל לעכל את המצב בשוק, אבל גם כשקיבל הצעה סבירה מקבוצה בכירה בקפריסין, שהשתתפה במוקדמות הליגה האירופית, הוא העדיף להמתין להצעה אטרקטיבית יותר, וכשהבין שלא ימצא כזו וחזר לאופציה הקפריסאית הוא גילה שהקבוצה כבר המשיכה הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בני סכנין, בירם כיאל, נייג'ל האסלביינק. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
עונה טובה תחזיר אותו לסכומים אליהם התרגל? נייג'ל האסלביינק בסכנין/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

בסופו של דבר ההצעות הטובות נגמרו, והזמן הרב שחלף לא שיחק לטובתו. האסלביינק לא שיחק מאז מרץ וככל שהחודשים נקפו לא היה לו ביקוש כלל, גם לא בסכומים נמוכים. ברגע שהוא סוף סוף הבין את זה, הוא הסכים להצעה המפתיעה של בני סכנין לחתום לעונה אחת תמורת 140 אלף דולר בלבד.

עם הגעתו לקדנציה השלישית בליגת העל סיפר האסלביינק לאנשי סכנין: "הפסדתי 250 אלף יורו בגלל שעזבתי את באר שבע כי הייתי בטוח שאשיג חוזה טוב יותר. הייתי יותר מדי זמן בבית וזה הרתיע קבוצות, עכשיו אני חייב לתת עונה טובה אם אני רוצה לחזור לסכומים שהרווחתי, ואני מאמין שאני שווה את זה". בגיל 30 הוא יצטרך לתת עונת שיא בבני סכנין בכדי שזה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully