וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חייבים לשנות גישה": השביתה של שאראס בפסק הזמן בברצלונה

2.12.2020 / 11:11

אחרי ההפסד המפתיע בווילרבאן, בארסה ספגה 100 נקודות ונכנעה בבית לוולנסיה. שרונאס יאסיקביצ'יוס רתח והתעלם משחקניו באחד מפסקי הזמן. מחר הוא חוזר עם קבוצתו החדשה לקובנה

צפו: ברצלונה הפסידה לוולנסיה, שרונאס יאסיקביצ'יוס עשה "ברוגז" עם השחקנים/ספורט 1

ניצנים של משבר ראשון לשרונאס יאסיקביצ'יוס בברצלונה? אחרי פתיחת עונה מוצלחת, שבמהלכה כבשו הקטאלנים את המקום הראשון ביורוליג עם מאזן 1:8 ורצו ל-2:9 בליגה הספרדית, הגיע השבוע האחרון וצינן את ההתלהבות מהפרויקט החדש שנבנה בפאלאו בלאוגראנה. זה החל בהפסד 80:68 לווילרבאן ביום שישי, ונמשך אמש (שלישי), כשוולנסיה ניצחה בברצלונה 90:100 במסגרת הליגה הספרדית.

שאראס מעולם לא היה אחד שהתאמץ להסתיר את רגשותיו, והוא הגיב בצורה קיצונית למשחק ההגנה החלש של שחקניו אתמול. באחד מפסקי הזמן הוא שבת ופשוט התעלם מהם; הליטאי הותיר אותם במעגל ליד הספסל, והתהלך בצד, כשהוא לא מחליף איתם מילה.

"לאורך כל המשחק היינו צעד אחד מאחורי ולנסיה, ולא הגיע לנו לנצח", הודה יאסיקביצ'יוס. "לא זו התגובה שציפיתי לה מהשחקנים אחרי ההפסד בצרפת. לא באנו מוכנים מבחינה מנטלית למשחק, ואנחנו חייבים לשנות גישה במהירות".

אם כל זה לא מספיק, הרי שסערת רגשות נוספת ממתינה לשאראס מעבר לפינה: מחר תמריא בארסה לקובנה, וביום שישי יתארח המאמן אצל ז'לגיריס, הקבוצה שבה סיים את הקריירה כשחקן ובה אימן בהצלחה רבה בארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully