וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה להודיע לקוטאליה וקופר על שחרורם

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 18:43

במועדון רוצים לפנות כסף לגיל יצחק ושחקן נוסף לחיזוק החלק הקדמי, ומתכוונים להודיע לשני הזרים מיידית כי הם לא חלק מהקבוצה

תקציר הניצחון של בני יהודה על הפועל תל אביב/ספורט1

הנורה האדומה נדלקה אצל ניר קלינגר כבר אחרי המשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. האדומים הציגו יכולת מצוינת ורשמו את המשחק הכי טוב שלהם עד אז, אבל התאכזבו מ-0:0 בבלומפילד. שבעה ימים לאחר מכן, הפועל תל אביב סיימה 180 דקות נוספות שכללו יכולת טובה, אבל אפס בטור השערים וגם בטור הנקודות. הפסד 1:0 אתמול (שבת) לבני יהודה, ארבעה ימים אחרי שנכנעה לעירוני קרית שמונה בתוצאה זהה, הוריד את הקבוצה ממתחם חודורוב מתחת לקו האדום.

בריאיונות אחרי המשחק, קלינגר ניסה לשמור על אופטימיות. הקבוצה שלו רצה, עובדת, יוצרת מצבים, אבל הבעיטות שורקות ליד הקורות והמשקופים ואלו שכבר הולכות למסגרת, נעצרות בזו אחר זו. אריק ינקו, זיגוס ברטקוס ועומר ניראון שמרו בזה אחר זה על רשת נקייה ובהפועל תל אביב נואשים לשחקן פורה ומשפיע בחלק הקדמי.

שמו של גיל יצחק עולה שוב ושוב כבר כמה שבועות, אבל הוא לא שיחק כבר תקופה ארוכה ומעולם לא הצליח להותיר חותם בליגת העל. העובדות הללו מציבות סימן שאלה גדול אם יצחק הוא האיש שמסוגל להוציא את הפועל תל אביב מהבוץ בחלק הקדמי, כשכרגע נראה שרק בינגו בבחירת חלוץ זר במקום לבאן קוטאליה בינואר, תביא לשינוי.

שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. אריאל שלום, מערכת וואלה
עובדים, יוצרים, מגיעים למצבים ולא מבקיעים. שחקני הפועל תל אביב אתמול/מערכת וואלה, אריאל שלום

במועדון רוצים לפנות כסף לגיל יצחק בן ה-27 (שחקן חופשי) ושחקן נוסף לחיזוק החלק הקדמי, ומתכוונים להודיע בקרוב לקוטאליה וארמנדו קופר כי הם לא חלק מהקבוצה. החלוץ הגאורגי שנכנס אתמול בדקה ה-65 ולא הורגש, לא יסכים להתיר את חוזהו ללא תמורה מלאה ועלול להקשות על האדומים.

אגב, קופר אמר לשחקנים בירידה למחצית: "אסור לרדת למחצית כזאת בלי לכבוש, אנחנו נשלם על זה, זה הכדורגל". קופר עצמו פתח ב-11 לאחר ששינה גישה ורכש בחזרה את אמונו של קלינגר.

"היינו עדיפים על פני היריבות בשלושת המשחקים האחרונים", אמרו שחקנים בקבוצה, "או שימשיכו לתת גב ולהאמין שזה יבוא, או שכולם יהיו לחוצים ויפרקו הכול. דווקא השחקנים שכאן מאמינים בעצמם ובקבוצה. כמו שקלינגר דיבר בסוף, רק שיאמינו וייתנו גב וכולם כאן יחזירו. למרות השבוע הזה אנחנו לא פראיירים, עוד יראו את זה".

בועז תושב חזר בסוף השבוע מדובאי ונכון לשלב זה אין התקדמות משמעותית בנוגע לרכישת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully