וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילה שבין שבת לראשון: מייק טייסון חוזר לזירה

עדי כפיר

27.11.2020 / 16:17

המתאגרף האייקוני חוזר (4:00, ספורט3, תקציר בוואלה! ספורט) מפרישה לקרב ראווה מול מתאגרף ותיק ופופולרי אחר, רוי ג'ונס ג'וניור, לקרב שבו אין מנצחים והימורים ואסורים בו נוקאאוטים. ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" מתכוננים

כרטיס הקרב בין מייק טייסון לבין רוי ג'ונס ג'וניור. טוויטר, אתר רשמי
לילה מרגש. טייסון מול ג'ונס ג'וניור/אתר רשמי, טוויטר

ב-4:00 לפנות בוקר יום ראשון (שידור ישיר בספורט3, תקציר בוואלה! ספורט) יחזור "איירון מן" מייק טייסון לזירה, כשיתחרה ברוי ג'ונס ג'וניור. איירון מייק בן ה-54 החל לעבוד בקדחתנות בחצי השנה האחרונה, ולאחר לא מעט שמועות על זהות היריב והמסגרת בה ייערך הקרב, בסופו של דבר הקאמבק המצופה של אחד מגדולי המתאגרפים בכל הזמנים ייצא לדרך.

רוי ג'ונס ג'וניור בן ה-51 מגיע עם מאזן של 66 ניצחונות בקריירה לעומת 9 הפסדים בלבד והחזיק בארבע חגורות אליפות בארבע קטגוריות משקל שונות. הפעם האחרונה בה נלחם ג'ונס בזירה הייתה בפברואר 2018, וכעת כמעט שלוש שנים לאחר מכן חוזר לזירה לקרב מסקרן שייערך בקליפורניה.

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" התכוננו לקרב החזרה לזירה של "איירון" מייק - אלוף העולם לשעבר במשקל כבד.

סצ'קובסקי התחיל ואמר: "טייסון אמר פעם שלכל אחד יש תכנית פעולה עד שהם חוטפים אגרוף לפנים. לשניהם יש אגו גדול מדי, אין סיכוי שטייסון יחטוף אגרוף לפרצוף ולא יגיב בכל הכוח. כולם יודעים מי זה מייק טייסון ברמת המיינסטרים, את רוי ג'ונס לא באמת מכירים חמוץ לעולם האגרוף. ג'ונס היה בשיא כמו פלויד מייוות'ר רק יותר מעניין. הוא היה מתאגרף הגנתי מטורף, הייתה לו תנועה ואגרוף חזרה שאין היום אף אחד שיכול לשחזר את זה. אם מייוות'ר 50-0 אז ג'ונס עם 66-9 ו-47 נוקאאוטים. ג'ונס גם היה המתאגרף המקצועני הראשון שלא ספג אף מכה בסיבוב".

פריינטה הוסיף: "ג'ונס היה פעם אחד המתאגרפים הכי אטרקטיביים, אבל אני לא חושב שהוא יעזוב את הזירה על שתי הרגליים. מייק טייסון הוא חיה, ואני חושב שהחייתיות יצאה ממנו ורואים את זה בתקופה האחרונה בראיונות, באימונים. הייתה לטייסון תקופה שהוא חיפש את עצמו, שהוא היה במקום אחר וראן את זה על הבעות הפנים שלו. עכשיו, פתאום הוציאו ממנו את החיה וחושבים שאפשר להשאיר את החיה הזו כלואה? אין שום סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully